• Ja, ik heb een redelijk rare stijl. Ik vind sommige dingen die in de mode zijn geweldig -lees, leren laarzen met studs, gespen etc - en heb vandaag even mijn garderobe uitgebreidt en opgeruimt. Ik opende een kast en daar lagen kleren aan van mijn moeder die ze NOOIT meer aandoet, en ik zag gewoon geweldige dingen ertussen zitten. Trouwens, ik heb niet alleen kleren van mijn mama gepakt, ook van mijn vader! Oversized blousjes enzo, echt awesome.
    Dus, als je je verveeld plunder de kast van je ouders met kleren die ze nooit meer aantrekken.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Mijn vader heeft XXXL en ons mama XXL/XL, ik verdrink erin met mijn S/M. x]
    Veel plezier met je nieuwe aanwinsten. =P

    [ bericht aangepast op 4 aug 2010 - 23:27 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gaaf. ik krijg kleren van mijn tante. Maar zelf heb ik gisteren mijn kast opgeruimd voor de Middelbare school. Stapels met te klein en te kinderachtig eruit gehaald!

    hm, ik ga denk ik ook even de blousjes van mijn vader bekijken..


    it's so empty living behind these castle walls

    Nou, ik draag af en toe de blousen die van mijn vader waren nu alleen thuis. Ik vind ze niet echt iets om gewoon ergens mee naar toe aan te dragen. (':


    your eyes are like stars in the night.

    have fun met je nieuwe kleren!


    Life´s shit, holy shit

    Nee, dat pas ik niet. Mijn moeder heeft maat L en mijn vader maat M, maar mannen kleding valt toch altijd wel wat groter. Dus ik pas dat niet want ik heb maatje XS ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nou ik wil niet in mijn ouders kleren lopen haha hun smaak is zo hard niet de mijne :')


    dream, dare, fly!

    Goed plan, ik ga aan mijn moeder vragen of ze alles wat ze niet meer aantrekt op een stapel wilt gooien, en dan kan ik uitzoeken :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn moeder plundert mijn kast al.


    "I shut my eyes in order to see.'

    @Meh

    de moeder van een vriendin doet dat ook al...=='


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hmmm....ik plunder mijn moeder haar klerenkast regelmatig...maar dan met het verschil dat het later weer in haar kast beland...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hopeloos, ik verdrink in mijn vaders bloesjes ;o


    it's so empty living behind these castle walls