• Lol, nu mijn knie overbelast blijkt te zijn, heeft mijn moeder echt een verlept lelijk ding gekocht om er omheen te doen. Nee grapje, hij is best mooi. Maar als ik nu een strakke broek heb zie je precies waar dat steunding zit, dat is wél verlept.

    Aanschouw de link tussen de titel en topic, het is allebei verlept.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    k leef met je mee.
    zoliep ik 2 week geleden. haha.


    Life is a beautiful struggle

    Succes ermee, en probeer door te bijten het is voor een goed doel. (flower)


    "Don't look back, you're not going that way."

    nou succes ermee...
    beter dan iemand die ik ken....die heeft zijn pols zwaar gekneuds/gebroken...had maar 1 week gips en krijgt nou binnenkort waarschijnlijk een operatie xD heel stiekem gun ik hem...hij heeft me behoorlijk verneukt maar ik leef met je mee...maar het is maar tijdelijk...je zult het wel overleven:D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ach als het goed is gewoon ermee rondlopen wat boeit jou dat ;)
    Bij het sporten kan ik nu niet zonder een duimbrace.. dat komt pas lullig over:P Een joekel van een ding, maarja het zorgt ervoor dat mijn duim niet meer achterover schiet en ik weer een maand uit het spel lig (stiekem nog langer ;$)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Gewoon doen, het is beter voor je :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Troost je, ik heb meer dan een jaar met een look-a-like van dit rondgelopen. Nou ja.. Eigenlijk alleen als ik moest sporten, maar dan nog..
    En, op den duur moet je wel afbouwen. Anders kan je knie de normaalste dingen niet meer aan -ervaring-
    Succes ;]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California