• De stelling van vandaag luidt:
    Als je een krantenwijk doet ben je een loser

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    neee dat ben je dan helemaaal niet, waarom zou je dat zijn je wilt gewoon geld verdienen nou en? ;)


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.

    Nee, dan ben je gewoon verveeld.:Y)


    everything, in time

    Ik doe het niet, omdat het gewoon shit is. uuuuh, oneens.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 0:04 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Oneens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, waarom zou je?


    your eyes are like stars in the night.

    oneens ik heb zelf een krantenwijk en als je in de juiste buurt loopt met leuke en aardig mensen kan heet nog best gezellig zijn


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    die stellingen worden echt erg. deze is gewoon vergelijkbaar met een stelling als je bent dom als je googled naar zebra's

    serieus wtf?


    waarom is het zo godse koud? :(

    Oneens. De laatste tijd vind ik de stellingen gewoon elke dag slechter worden. Eerst zijn emo's levensgevaarlijk, nu ben je een loser als je een krantenwijk hebt.. Wat wordt het volgende?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Forlan schreef:
    Ik doe het niet, omdat het gewoon shit is. uuuuh, oneens.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Forlan schreef:
    Ik doe het niet, omdat het gewoon shit is. uuuuh, oneens.

    FrmYesterday schreef:
    die stellingen worden echt erg. deze is gewoon vergelijkbaar met een stelling als je bent dom als je googled naar zebra's

    serieus wtf?


    Hahahaa omfg -plat-

    OT: Eh, nee? Dat is juist goed, dat je iets doet om je geld te verdienen. Vind ik dan toch. (:

    Geesz schreef:
    Oneens. De laatste tijd vind ik de stellingen gewoon elke dag slechter worden. Eerst zijn emo's levensgevaarlijk, nu ben je een loser als je een krantenwijk hebt.. Wat wordt het volgende?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Nee hoor. Ik doe het zelf ook. En ik ben geen loser.
    -ego-
    :Y)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 0:44 ]

    het is een goed begin om te leren omgaan met geld en om te leren hoe je geld moet verdienen
    op die leeftijd heb je zoiets van: ik wil ook geld verdienen en wat leuks kopen..en dan komt er zoiets op je pad..de meerderheid is daarmee gestart, niks losers! maar beter dat je op die leeftijd al lekker wat kan verdienen..en weinig is het niet

    Zeker mee eens. Ik heb er een en ben dan ook een MEGA loser.


    it's so empty living behind these castle walls