• Ik heb ontzettende ruzie met mijn twee beste vriendinnen, eigenlijk een hele tijd. Een poos terug maakte ik een topic over dat ze mij buitensloten en dat soort dingen, dat is nooit écht goed gepraat. Nu hebben we weer ruzie, omdat ik iets verzweeg. Dat is een heel erg lang verhaal, maar het komt er op neer dat het een grapje was van een vriendin en mij waar hun dus niets mee te maken hadden.
    In ieder geval, uiteindelijk heb ik ze het verteld. Één vriendin is helemaal kwaad, de ander kon het eerst niets schelen. Nu zijn ze allebei flink pissig en halen ze die eerdere ruzie weer naar boven en kraken ze me weer helemaal af.
    De laatste tijd zijn ze echt veranderd, altijd als ik wilde afspreken met ze konden ze niet, ze gingen al iets met zijn tweeën doen. Wanneer ik een keer niet kon werden ze kwaad en deed ik alles fout.

    Ik weet zelf ook wel dat ik misschien niet perfect en ideaal ben, maar dan hoeven ze me toch niet zo ontzettend te laten vallen. Ze hoeven me niet compleet voor lul te zetten, me uitlachen om alles wat ik doe en lullige opmerkingen te maken, ze hoeven me toch niet compleet onzeker te maken? Schijnbaar wel, en het is ze allemaal gelukt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    soms is er iets voor nodig om te zien wie je echte vrienden zijn...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Lieverd, zoals ik al zei: laat hún maar eens bewijzen dat ze echte vrienden zijn! Als ze dat niet doen, ben je beter af zonder ze. Op deze manier doen ze je alleen maar meer pijn, dan wanneer je besluit hun geen kans meer te geven.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Laat ze vallen


    None but ourselves can free our minds.

    Ik snap hoe kut dit voor je kan zijn. Op de basisschool lieten twee vriendinnen mij ook vallen; blijkbaar was ik niet interessant meer voor ze. Het is wel belangrijk dat je niet hier onzeker van wordt. Zij zijn gewoon waardeloze vriendinnen, die niet eens normaal kunnen communiceren om het uit te praten. Dus, hoe moeilijk het ook misschien kan zijn, laat die wijven achter je en ga verder met je eigen leven.


    Wij helpen met het schrijven van stories!

    Pff daar loop ik constant tegenaan. Laten vallen, ze zijn je niet waard.

    Je moet je absoluut niet onzeker voelen!(cat)
    Jij staat namelijk boven hun niveau;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    kurohoshi schreef:
    soms is er iets voor nodig om te zien wie je echte vrienden zijn...

    Ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    als dat zo is, is het tijd om ze los te laten ben ik bang.


    Life´s shit, holy shit