• Ik ben sinds gisterenavond terug van wakeboardkamp (wat heel leuk was trouwens), maar soit, daar gaat het hier nu niet over. Wel over het liedje waarmee we 2 ochtenden zijn mee gewekt. Ik vond het echt en goed lied en aangezien hier veel mensen zijn, zal er (hopelijk) wel iemand zijn die weet hoe het heet. Die van de andere ochtenden waren overigens ook wel goed, maar dit is eigenlijk het enigste dat nog vers in mijn geheugen zit. (nerd)



    Eerst begon het rustig, maar al snel werd het 'ruig'. Daarmee bedoel ik dat er elektrische gitaren bijkwamen enzo. Ze screamden niet, maar ze riepen wel soort van. Laten we het maar houden op luid zingen. Het leek op dit -maar het kan iets heel anders zijn, want ik ben echt slecht met teksten:


    One more say and I'm just the enace. One more say and I'm just the number oneeeeee more say, we pretend. One more say and I'm just the enace.



    Wie o wie weet hoe dit lied heet?:9~

    Er mag een slotje op. Ik weet het nu dankzij Softspoken. Thankyou :9~

    en mijn tekst klopte langs geen kanten

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 14:42 ]


    Only losers can act the way you do

    Vampira schreef:
    (...)

    hmmm....een mogelijkheid...maar ik denk het eerder niet...de tekst komt heel erg NIET overeen met wat ze zich ervan herinnert...
    Het is het wel degelijk. Lol. Ik ben gewoon heel slecht in de juiste tekst horen en om 7 uur 's ochtends ben ik een nog grotere ramp erin. :'DDD


    Only losers can act the way you do