• Ik de Computer uitschold xD ja ik zit bij administratie en die computer zijn echt zoooooooooooo sloom :|


    My heart is yours and so am I

    Nee dat was omdat je geen ruimte meer had om dat ding op te slaan


    Ivar Oosterloo.

    Tomdesexbom schreef:
    Nee dat was omdat je geen ruimte meer had om dat ding op te slaan
    Ja doordat dat ding geen ruimte meer had ging ik die pc uitschelden xD


    My heart is yours and so am I

    Ik denk dat alle schoolcomputers sloom zijn, want bij ons op school is het precies hetzelfde liedje ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ahahaha, dat doe ik dagelijks, en aangezien zowat 8 op de 10 lesuren hier met de pc gedaan worden zijn de leraren wel wat gewend x]

    That kinda sucks for you :/


    No growth of the heart is ever a waste

    bij ons op school zijn de computers wel snel maar zijn sommige site's verboden en kunnen we er gewoon niet op


    (Be)lieve in (you)rself

    wij kunnen op alles, hyves,msn..noem maar op:D

    Ik wrd er vandaag ook weer eruit gestuurd..2 keer in 2 weken..terwijl me dat nog nooit gebeurd is op middelbare..en kom ik op hoge..gelijk huppaaa..

    haha :"D


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    ik werd een keer -2 minuten voor het einde van de les- de klas uitgestuurd omdat ik mijn boeken opruimde. --'


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lefevre schreef:
    ik werd een keer -2 minuten voor het einde van de les- de klas uitgestuurd omdat ik mijn boeken opruimde. --'


    AHAHA (baby)


    =

    Dat je dan de klas uit wordt gestuurd is irritant, stomme leraar (cat)
    Maar echt, als je alleen de computer hebt uitgescholden is het geen goede reden :S


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hobbelpaard schreef:
    Ik denk dat alle schoolcomputers sloom zijn, want bij ons op school is het precies hetzelfde liedje ;p


    Hope goes lost but never dies.

    Dat is dus echt zo'n idiote reden om iemand de klas uit te sturen :Y)


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Waterfalls schreef:
    haha :"D

    ik scheld mn computer ook altijd uit
    de reden is omdat mn internet altijd wegvalt xD

    ik werd er voor het eerst dit jaar uitgestuurd omdat ik op de tafel schreef.
    en de tweede keer omdat ik nieste en die vrouw dacht dat ik praatte. TERWIJL IK NIESTE HAHAA


    Smiling but close to tears.