• [...] is een verlegen en stil meisje. Ze woont bij haar vader die weinig thuis is en haar moeder heeft ze niet meer gezien. Maar nog steeds is haar hart niet goed gevuld. Toen ze 5 jaar oud was is haar broer weg gegaan en verhuist naar Engeland. Nu is ze twintig jaar oud en wilt ze haar broer gaan zoeken in Engeland. Winkels bezoekt ze, maar niks helpt. Tot dat ze bij de voetbalclub Arsenal aanklopt en twee bruine ogen ziet. Ze hoopt dat hij, Cesc Fàbregas, haar broer is, maar toch zit ze weer fout. Haar leven wordt weer wat leuker, liever, en niet meer zo verlegen als eerst. Ze besluit om samen met Cesc te gaan zoeken naar haar broer die eigenlijk bij een andere voetbalclub voetbald in Engeland dan bij Arsenal, Liverpool FC.


    Doen/niet doen?
    Titel?
    - She will be loved
    Rollen?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 17:38 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Doen!
    Titel: Life is a search/research
    Ik weet niet precies wat je met de rollen bedoelt maar voor [...] <- zou ik Dakota gebruiken.

    Succes!

    Hihi, ik ben niet zo into voetbal, maar jij moet hem gewoon doen als het je leuk lijkt om te schrijven!
    Ik snap alleen één ding niet.(nerd)
    "Maar nog steeds is haar hart niet goed gevuld."
    Meestal zeg je dat als er heel veel in iemands leven goed is, weet je wel? En dat stuk ervoor, klinkt nou niet echt alsof alles lekker is in haar leven. Daardoor snap ik die zin niet, maar ik ben dom.:Y)


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Hihi, ik ben niet zo into voetbal, maar jij moet hem gewoon doen als het je leuk lijkt om te schrijven!
    Ik snap alleen één ding niet.(nerd)
    "Maar nog steeds is haar hart niet goed gevuld."
    Meestal zeg je dat als er heel veel in iemands leven goed is, weet je wel? En dat stuk ervoor, klinkt nou niet echt alsof alles lekker is in haar leven. Daardoor snap ik die zin niet, maar ik ben dom.:Y)


    Omdat ze haar broer weer bij haar wilt hebben vandaar die zin.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    . Het lijkt me wel ween leuk verhaal, in iedergeval een beetje orgineel... Ik lees niet echt veel voetbal verhalen, maar ik zou deze echt wel willen lezen,, dus doen.. xD

    mm, titel weet ik niet.. en rollen, ik heb geen idee wat je daar Precies mee bedoeld...


    Dream not your live, live your dream!

    Doen
    ik ben slecht in titels
    Ja:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3