• Ja, ik ben al iets langer dan een week bij mijn oma omdat ik in de vakantie altijd veel bij oma ben, maar ik wil nu toch wel eens naar huis. Maar nu blijf ik hier nog anderhalve week want mijn mamie + stiefvader hebben een last minute reisje geboekt (en niet gevraagd of wij mee willen)
    Maar nu wil ik toch even naar mijn mama, want ik mis haar wel. ):
    En ze moet me tonen hoe ik mutsjes kan maken, want zij heeft eens een leuke muts gemaakt en nu wil ik dat ze me dat leert zodat ik er ook kan maken, in allemaal verschillende kleuren die bij mijn outfits passen. :Y)

    awhh, das kut. Ik wil ook naar huis, kben in griekenland, vind ik wel leuk omdat men oma en men familie hier woont, maar kvind het niet goed met men ouders enzo, en daarom wil ik best wel graag terug naar huis (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    haha, Mutsen :D
    hoe geweldig !!
    Ik zit vast in Brugge, niks te doen hier
    wel mooi maar das ook ni alles al ge hier een maand moet zitten ;)
    xx


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Nog anderhalve week!:|:O
    Wow dat is echt lang!

    BillCanBe schreef:
    haha, Mutsen :D
    hoe geweldig !!
    Ik zit vast in Brugge, niks te doen hier
    wel mooi maar das ook ni alles al ge hier een maand moet zitten ;)
    xx

    Er is niks mis met Brugge.
    Zolang je een kast vol tekenfilms hebt. :Y)

    Ik wil ook naar huis ;( ik zit vast in Munchen, beat that ? & ik zit hier vast voor de komende 3 jaar zeker --' Maar morgen vertrek ik wel voor 3 weken terug naar mijn geliefde belgie ;D maar daar heb ik enkel een minilaptop dus ge ik quizlet missen:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik zit nou al 3 maanden thuis niks te doen, en ga maandag EINDELIJK op vakantie, haha.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ga niet op vakantie, maar ik vind het heel kut voor jou, ik weet hoe het is om jouw mama te missen ;d & die mutsen zijn geniaaaaaaaaaal. Maar euhm, als je eens wil praten ofzo, of gewoon wil zeggen hoe leuk/stom je het er vind, je mag het tegen mij zeggen hoor ('a)
    Nee je kent me niet, ik ben gewoon té sociaal :')


    There's gonna be times, when people tell you that you can't live your dreams. This is wat I say; never say never.

    Dunkelheit schreef:
    Ik ga niet op vakantie, maar ik vind het heel kut voor jou, ik weet hoe het is om jouw mama te missen ;d & die mutsen zijn geniaaaaaaaaaal. Maar euhm, als je eens wil praten ofzo, of gewoon wil zeggen hoe leuk/stom je het er vind, je mag het tegen mij zeggen hoor ('a)
    Nee je kent me niet, ik ben gewoon té sociaal :')

    Haha, ik moest even lachen. 'ik weet hoe het is om jouw mama te missen' Net alsof je mijn mama kent en haar ook mist. :'D Oké, nee, ik vind het heeeeeel lief van je _O_ En ik vind het niet stom ofzo hier, soms heb ik gewoon dagen dat ik mijn mamatje mis. :x
    Je bent indd sociaal, maar ik vind sociale mensen leuk. :'D

    I feel for you. ;x
    Ik ben nog niet echt zonder ouders op vakantie geweest of anders om. Dus ik weet niet echt hoe het voelt.
    But if there's somthing, I'm just a text away. ;d
    Oh, maak ineens een mutsje voor mij. n.n


    We'll never be as young as we are tonight

    Fancy schreef:
    I feel for you. ;x
    Ik ben nog niet echt zonder ouders op vakantie geweest of anders om. Dus ik weet niet echt hoe het voelt.
    But if there's somthing, I'm just a text away. ;d
    Oh, maak ineens een mutsje voor mij. n.n


    Joaa, ik ga een mini-fashonline starten. :Y) Ik heb al pluimenkettingen (en mutsen)
    En i know _O_ thanks. En ben je echt nog nooit zonder ouders op vakantie geweest? ;P Ze gaan meestal zonder ons, maar honestly, ik wil toch nie mee.

    Comet schreef:
    (...)

    Joaa, ik ga een mini-fashonline starten. :Y) Ik heb al pluimenkettingen (en mutsen)
    En i know _O_ thanks. En ben je echt nog nooit zonder ouders op vakantie geweest? ;P Ze gaan meestal zonder ons, maar honestly, ik wil toch nie mee.

    Pluimkettingen zijn leuk. Ik heb vandaag nog pluimoorbellen gekocht -ale-.
    Nope, for real. Ik moet minstens tot mijn 18 met hunders mee op schok. ><


    We'll never be as young as we are tonight