• Bij mijn vader(cat)
    De vorige keer zei mijn 'stiefzusje' uit het niets; "Kijk, een knappe jongen daar bij het raam, zonder shirt!" -er staat zeg maar een flat tegenover onze flat-
    Dus ik ging gelijk kijken, maar ik zag niemand, dus ik denken dat ze me voor de gek hield.
    Stond ik zo om 5 uur uit het raam te kijken, stond hij daar!
    zonder shirt
    En nu zit hij er weer:9~
    Hehe..


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Koop een verrekijker 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    Koop een verrekijker 8D


    Er ligt hier al een verrekijker van mijn stiefbroertje:$
    Maar nee, zo levenloos ben ik ook weer niet(cat)
    -kuch-


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Leuk uitzicht (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik had serieus de verrekijker gepakt drinken voor een maand, eten voor een maand naast me gezet. Grote witte vellen papier en een markeerstift =D


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik zal je wijze wijsheid meegeven: Pa's zijn de chillste.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wishing schreef:
    ik had serieus de verrekijker gepakt drinken voor een maand, eten voor een maand naast me gezet. Grote witte vellen papier en een markeerstift =D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wishing schreef:
    ik had serieus de verrekijker gepakt drinken voor een maand, eten voor een maand naast me gezet. Grote witte vellen papier en een markeerstift =D


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Wishing schreef:
    ik had serieus de verrekijker gepakt drinken voor een maand, eten voor een maand naast me gezet. Grote witte vellen papier en een markeerstift =D


    Haha, had ik ook bijna gedaan, maar mijn vader zat naast me, en dat zou een beetje opvallen(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    oeeh,doe zoals in 'you belong with me'


    everybody needs a song.

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Er ligt hier al een verrekijker van mijn stiefbroertje:$
    Maar nee, zo levenloos ben ik ook weer niet(cat)
    -kuch-

    Doe alsof je vogels spot. (nerd) duh.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.