• Een vriend uit mijn klas, die is volgens mij helemaal door gedraait. Nouja, ik snap hem ergens wel, school doet allemaal beloftes die ze niet nakomen (lees, er zouden paarden komen, hierdoor heb ik voor deze school gekozen. In de tweede liepen we achter met praktijk, slechte leraar en in de lerares van de derde klas kon alleen bloemschikken geven en nu lopen we helemaal achter. Eind vorig jaar krijgen we te horen dat we voor al die vakken wél examen moeten doen, blablabla) en nu is hij dus ontzettend pissig. Nu krijgen we dezelfde mentrix als vorig jaar en hij heeft een hekel aan haar. Nu is hij heel kwaad en ontzettend agressief. Uiteindelijk heeft hij me geblokt, omdat ik zei dat hij even moest kalmeren. Oké, lekker logisch.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Huh?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Het komt erop neer dat ie ontzettend agressief wordt van de gedachte aan school en de mentrix.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    Het komt erop neer dat ie ontzettend agressief wordt van de gedachte aan school en de mentrix.

    Mijn moeder zegt altijd: Je hebt mensen en je hebt fietsbellen.(nerd)
    (daarmee bedoel ik dus niet jou(krul))


    *insert philosophical cringe expression here*

    Misschien kan hij dan naar een andere school gaan of klagen bij het schoolhoofd?


    None but ourselves can free our minds.

    Haha, wij hebben geen eens een directeur, die heeft ontslag genomen. Hoezo faalt onze school, ghehe.
    Maar hij wil naar een andere school, maar hij vindt onze klas te chill.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.