• Two old lovers, their hearts got separated.
    They didn't know, and walked right passed eachother.



    Fernando Torres en de Spaanse, Alysse hebben bijna twee jaar een relatie wanneer Alysse naar Amerika gaat om daar haar studie voort te zetten. Doordat ook Fernando weg moet, naar Engeland zullen de twee elkaar lange tijd niet meer zien. Ze beloven elkaar dat ze hun relatie gewoon voort zullen zetten, ondanks de grote afstand tussen de twee, en dat ze als ze elkaar weerzien gewoon bij elkaar zullen blijven. In het begin houden ze veel contact, maar dan vermindert hun contact en spreken ze elkaar jaren niet. Na een aantal moeilijke jaren in Amerika verandert Alysse haar naam, en keert terug naar Spanje. De twee herkennen elkaar niet meer en Fernando heeft een nieuwe vriendin, maar ze ontmoeten elkaar onbewust steeds op dezelfde plek. Zullen ze elkaar uiteindelijk weer herkennen?


    I thought it was the end of our story.


    If we ever meet again

    Proloog
    Chapter 1
    Chapter 2

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 14:49 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hij is prachtig!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dankje _O_


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Geen dank! _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Laat ik dit dan ook maar eens gaan lezen, hè Rose? (krul)

    Delicate schreef:
    Laat ik dit dan ook maar eens gaan lezen, hè Rose? (krul)

    Doe dat maar ja, Zoë :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Eindelijk! Een verhaal dat me niet bang maakt! Kan ik vanavond met een liefdesverhaal in mijn hoofd, met de zaklamp naar de wc lopen. IPV Dat ik vanavond met zombies in mijn hoofd met de zaklamp sprintent naar de wc ren! Ikke gaat lezen!

    EstrellaVida schreef:
    Eindelijk! Een verhaal dat me niet bang maakt! Kan ik vanavond met een liefdesverhaal in mijn hoofd, met de zaklamp naar de wc lopen. IPV Dat ik vanavond met zombies in mijn hoofd met de zaklamp sprintent naar de wc ren! Ikke gaat lezen!

    Jeweettoch(krul) :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Jeweettoch(krul) :9~

    Het enige dat ik nu weet is dat jij door moet schrijven :Y)
    -Smeekt- Please schrijf snel verder!

    hahah straks, ik ga eerst eten want ik heb honger en daarna ga ik eerst even aan een ander verhaal schrijven en daarna weer aan deze :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    hahah straks, ik ga eerst eten want ik heb honger en daarna ga ik eerst even aan een ander verhaal schrijven en daarna weer aan deze :9~


    En welk verhaal is 'dat andere verhaal' ? :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    (...)

    En welk verhaal is 'dat andere verhaal' ? :9~

    Meet me at midnight haha. Of ik ga pas aan die en deze schrijven al ik een cover heb (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Je wacht maar lekker muwhaha. Ik ga ff douchen -alweer- Daarna cover maken, daarna kijken aan welk verhaal ik ga schrijven. :']


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Chapter 1


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Chapter 2


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3