• Ik heb op dit moment een Blackberry en dat zegt denk ik al wel genoeg. Hij valt uit als ik mijn eigen foto's of video's wil kijken of versturen. Tijd voor een nieuwe dus (:
    Hebben jullie misschien suggesties van mobiels die jij zelf of je vrienden hebben die fijn zijn? Een iPhone vind ik te duur dus dat gaat hem ook niet worden. Mijn vrienden zeggen zelf dat ze samsung fijn vinden. Wat zeggen jullie?


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nokia E72
    Heb hem al 2 jaar en nog niets mee gebeurd!
    yeey!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik heb een Samsung Galaxy Mini II; een erg fijne mobiel van circa 130-150 euro die goed functioneert, fijn in de hand ligt, niet te groot is in en prima in onderhoud. Bij mij overleefde het de wc-pot. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn Samsung Galaxy Ace 2 bevalt mij tot nu toe prima, maar verder zou ik het niet weten. Ik heb absoluut een verstand van dit soort dingen. ^^


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik heb samsung text b5510, hij is erg fijn en heeft ook een qwuerty toetsenbord (geen idee of ik dat goed heb geschreven).
    Dus als je aan een klein toetsenbordje gewend bent geraakt, is die enorm handig.
    Helaas is het scherm best we klein waardoor apps zoals instagram etc er niet op kunnen. Twitter & Whatsapp wel.

    *Welke

    Ehm, ik heb op het moment een HTC, die vind ik wel fijn, maar Samsung doet aan swype en dat schijnt ook behoorlijk handig te zijn... Ik weet wel dat samsung op langere termijn minder lang meegaat dan een HTC. Ik ben HTC behoorlijk gewend, maar dat is omdat ik een Samsung heb gehad en dat was nog de Omnia versie (een van de eerste) en toen deed het scherm verschrikkelijk. Ik weet dat HTC vooral voor breed, groot en zwaar gaat, dus of je moet een grote broekzak hebben, of altijd iets bij je hebben :Y)
    Ik zou zelf wel (onlangs mijn kuren op het moment, ik heb hem namelijk al een behoorlijk aantal keren laten vallen) nog steeds voor een HTC kiezen, maar dan mét hoesje ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    AvatarKyoshi schreef:
    Ik heb een Samsung Galaxy Mini II; een erg fijne mobiel van circa 130-150 euro die goed functioneert, fijn in de hand ligt, niet te groot is in en prima in onderhoud. Bij mij overleefde het de wc-pot. :Y)
    Deze hebben een paar vrienden van me ook, bevalt hen ook erg goed *O*
    Zelf heb ik een iPhone, maar dat valt dus buiten je budget..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Barbas schreef:
    *Welke

    Ehm, ik heb op het moment een HTC, die vind ik wel fijn, maar Samsung doet aan swype en dat schijnt ook behoorlijk handig te zijn... Ik weet wel dat samsung op langere termijn minder lang meegaat dan een HTC. Ik ben HTC behoorlijk gewend, maar dat is omdat ik een Samsung heb gehad en dat was nog de Omnia versie (een van de eerste) en toen deed het scherm verschrikkelijk. Ik weet dat HTC vooral voor breed, groot en zwaar gaat, dus of je moet een grote broekzak hebben, of altijd iets bij je hebben :Y)
    Ik zou zelf wel (onlangs mijn kuren op het moment, ik heb hem namelijk al een behoorlijk aantal keren laten vallen) nog steeds voor een HTC kiezen, maar dan mét hoesje ^^


    Swype is enorm irritant, bij mij komen er altijd de verkeerde woorden uit. ;o
    Maar ik heb dan ook een klein scherm.

    Sempra schreef:
    (...)

    Swype is enorm irritant, bij mij komen er altijd de verkeerde woorden uit. ;o
    Maar ik heb dan ook een klein scherm.


    Dit , ik wil ook graag een HTC (:
    Misschien ook iets voor jou ? Ik heb nu een Samsung chat , alleen daar kan geen whatsapp op , dus mede daarom wil ik graag een nieuwe !
    Voorderest is het wel een fijne mobiel (voor mij).


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik heb nu een Sony Xperia U, een fijn toestel die niet te groot is. Goede kwaliteit trouwens! Ik heb hem van de trap laten vallen en er zit maar een klein krasje op de achterkant. Ik heb hem voor 175 euro besteld bij BelSimpel.


    El Diablo.

    Ik heb zelf een roze Nokia C3-00. Elke keer koop ik een nieuwe mobiel en mis dan mijn oude Nokia. Dus ik wissel vaak af maar kom altijd terug bij deze Nokia. Super makkelijk toestel.

    Ze hebben hem uiteraard ook nog in andere kleuren.


    Chaos is a ladder.

    Ik heb nu een Sony Ericsson Xperia en die bevalt wel. Niet al te groot maar je kan wel alles duidelijk zien en gewoon apps downloaden. En er zit ook nog een goeie camera op. De voorcamera is qua kwaliteit wel wat minder maar het zijn alsnog redelijke foto's.


    Physics is awesome

    Wat je ook doet, neem geen HTC Wildfire O.O *duistere blik
    Just don't

    Ik ga toch voor de nieuwe LG Optimus L9. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb de Samsung Galaxy S2, echt een fijne mobiel! Je kunt Whatsapp erop downloaden, Twitter, Tumblr, Instagram, Facebook etc. (:


    To love is to destroy.

    Hm, ik heb een HTC en het is echt een vreselijk ding, ik kan er niks opzetten, want hij raakt supersnel vol en er staan een heleboel "standaard" apps op waar ik én niks mee doe én niet kan verwijderen. Een geheugenkaart maakt niks uit, aangezien je bijv. Whatsapp niet op de geheugenkaart kan zetten, dat juist een grote app is en waardoor hij dus supersnel volraakt :\ Ik heb zelf van vrienden en kennissen die ook een HTC hebben over hetzelfde probleem gehoord, dus ik zal zelf een HTC afraden :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.