• uhu u_u


    eerst ga je zweren niet the lachen waneer je dit leest




    mijn op een na grootste ANGST IS:




    de tampon o.0


    .wie er toch lacht sla ik met een kip (A)







    wat is jou [op een na] grootste angst?


    =

    Dat alles nep schijnt te zijn. Alles een leugen - liefde, hoop, geluk. Achja, rare angst.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Insecten, hoe klein ze ook zijn. (cat)

    Ik ben niet echt ergens bang voor. Soms ben ik wel bang,maar een echte angst ken ik niet.
    Angst zit tussen je oren,het is niet echt.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 19:28 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Spinnen x3


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Scum schreef:
    Dat alles nep schijnt te zijn. Alles een leugen - liefde, hoop, geluk. Achja, rare angst.

    Niet zo heel raar. Daar heb ik, nu ik erover nadenk, ook een grote schrik voor..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ach voor tampons hoef heus geen schrik te hebben, gewoon eens proberen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik ben bang voor sommige mensen met een lichamelijke beperking, maar dat komt omdat er een keer iemand met een lichamelijke beperking achter me aan rende en me achtervolgde in een winkel hahah ;p


    T O K I O H O T E L < 3

    Insecten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    NYC schreef:
    (...)
    De eerste keer is misschien eng, maar geloof me daarna niet meer. Ze zijn heel handig.
    \

    \ik gebruik geen tampons x''D ik be ner bang voor o.0


    =

    Amistad schreef:
    Echt bang dat ik gillend wegren ? ehm nee xd..
    maar wel van dat ik liever uit de buurt blijf zoals clowns =D maar die zijn TE vrolijk en dus gwn eng =D


    ofmg, clowns zijn écht eng! die verschrikkelijke lach op hun gezicht, mph


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Armani schreef:
    (...)
    Ik meen het hoor Ö Ik kan soms echt amper ademen. En dan doe ik alle grodijnen dicht en alle lichten aan. En ik zet nooit muziek op. Als er dan iets is, hoor ik het.





    (zip)
    :')


    =

    Hmm... ik ben er bang voor om onvruchtbaar te zijn. Zoals het lijkt ben ik niet onvruchtbaar hoor ;) Maar lijkt me gewoon echt niet leuk.
    En ik ben bang voor giftige, enge, lange, grote, spinnen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Vogels en maïsvelden. 0o

    Mixtape schreef:
    Vogels en maïsvelden. 0o

    En ook best van kleine ruimtes.

    Ik ben niet heel bang voor iets maar het idee dat dingen zomaar ineens voorbij kunnen zijn brengt soms wel wat rillingen.