• Iemand moet mij helpen. :Y)

    Ik heb dus twee weken vakantiewerk, van twee tot zestien augustus. Dat is dan ook de reden waarom ik de afgelopen week niet echt actief was op Quizlet en ik dat de komende week ook niet ga zijn. Serieus, ik moet magazijnwerk doen bij Uitgeverij Pelckmans en ik ga er echt dood aan. |:

    Maargoed, hier in België is vijftien augustus een officiële feestdag. Maar die valt dus op een zondag. En normaal mogen mensen die nooit op zondag werken toch die feestdag op een andere dag nemen? Dus zegmaar een andere dag in de week kiezen om niet te komen werken?

    Heb ik dan het recht om ook die feestdag op een andere dag te nemen? Want ik werk tot en met de zestiende, dus die officiële feestdag valt in mijn periode van werken.

    En ik vraag eerst even aan jullie wat jullie denken, want ik durf het niet aan m'n bazin vragen in het magazijn, zij is echt niet normaal evil. Dus dan moet ik er meteen mee naar de grote baas en straks staat hij me kei hard uit te lachen als ik om die dag verlof vraag. :x

    Dus, wat denken jullie, heb ik recht op een dag verlof of niet?

    (cat)


    Ik neem aan dat dat geldt voor vast werk en jouw werk is natuurlijk vakantiewerk, dus ik weet het echt niet. Sorry (cat)


    Only losers can act the way you do

    ik denk wel dat je daar recht op hebt :X


    Change, the only good thing in this world.

    Ik zou gewoon doorwerken.
    Je verdient er nog een extra zakcentje mee en het valt ook maar net in je vakantieperiode, dus die ene dag extra..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Wishing schreef:
    Ik zou gewoon doorwerken.
    Je verdient er nog een extra zakcentje mee en het valt ook maar net in je vakantieperiode, dus die ene dag extra..


    None but ourselves can free our minds.

    Wishing schreef:
    Ik zou gewoon doorwerken.
    Je verdient er nog een extra zakcentje mee en het valt ook maar net in je vakantieperiode, dus die ene dag extra..


    Je krijgt toch betaald voor een officiële feestdag? (cat)

    En dat werk kan ik zowel fysiek als mentaal níet aan, dus elke dag minder zou geweldig zijn. :')

    Ik denk niet dat je op een verlofdag recht hebt, omdat je zowiezo niet werkt op zondag? Maar je kan het altijd proberen (:


    Let us die young or let us live forever.

    Volgens mij is dat alleen voor vast werk, maar dat weet ik niet zeker.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Volgens mij is dat alleen voor vast werk, maar dat weet ik niet zeker.