• Ja, mijn moeder is dus achter een poesje aan het zoeken en ik dacht- zal ik eens lekker reclame maken op Quizlet? Dus, heeft iemand van jullie een kitten die jullie (liefst) gratis willen weg geven? x

    Edit: Het mogen ook Katers zijn. ;3

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 15:04 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Wij zouden er misschien een hebben (we hebben vijf kittens) maar volgens mij zijn ze allemaal al verkocht :x

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 14:54 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb een hele lieve en geweldige kitten, die erg eigenwijs is maar die geef ik niet weg (: Sorry


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Anaxiphilia schreef:
    Wij zouden er misschien een hebben (we hebben vijf kittens) maar volgens mij zijn ze allemaal al verkocht :x


    Ah, das wel kut. D:


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    BIackParade schreef:
    Ik heb een hele lieve en geweldige kitten, die erg eigenwijs is maar die geef ik niet weg (: Sorry


    Haha, shit ;d


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    jammer joh onze zijn al weg:(


    I lost my dreams when I learnd how to fly!

    Edit: Katers mogen ook. ;3


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Heb je geen buren of mensen in de straat die kittens hebben die ze weg willen geven? Anders kun je altijd Marktplaats raadplegen. DIe geven ze altijd gratis weg tenzij het ras katten zijn.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    wemyxx schreef:
    jammer joh onze zijn al weg:(


    Echt iedereen heeft z'n poesjes al weg gegoven he? ;d


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    BIackParade schreef:
    Heb je geen buren of mensen in de straat die kittens hebben die ze weg willen geven? Anders kun je altijd Marktplaats raadplegen. DIe geven ze altijd gratis weg tenzij het ras katten zijn.


    Nee, niemand in de buurt heeft er ;3 En ja, mama wou ook in het asiel dan gaan kijken als we echt niets vonden maar dat vond m'n zus niet echt alles en weet ik veel- dusja. Maar, ik blijf nog even zoeken ;3 Haha.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Euhm... ik zou je graag willen vertellen dat mijn kat zwanger was en je dr op mocht komen halen.... maar nee, sorry lieverd. Misschien kun je eens op internet zoeken? Desnoods op markplaats ofzo. Succes liefje.

    UNCOMMON schreef:
    Euhm... ik zou je graag willen vertellen dat mijn kat zwanger was en je dr op mocht komen halen.... maar nee, sorry lieverd. Misschien kun je eens op internet zoeken? Desnoods op markplaats ofzo. Succes liefje.


    Achja, ik zoek wel verder ;3 Haha.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    oh jij boft :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hihi, wij hebben er net twee weg gedaan en als het goed is houden we de andere twee, maar zo niet dan geef ik een seintje. Want m'n moeder is er nog niet helemaal uit of ze er twee wil houden (Y:
    Liefs.

    Als je er één hebt, zorg dat die niet gaat lopen. ;3
    Haha, en de jongste kat die wij hebben is een half jaar en no way dat dat schatje geef. :9~
    Haha, maar ik zal voor je helpen zoeken. ;3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ken wel iemand die om het jaar een nestje kittens heeft, daar heb ik de mijne ook vandaan. Maar die heeft op dit moment geen nestje, sorry.


    *insert philosophical cringe expression here*