• Ik heb mezelf een beetje in de nesten gewerkt, ghehe..
    Ik heb tegen de mensen van mijn werk verzwegen over mijn ziekte, tijdens de sollicitatie en ook bij het arbeidscontract heb ik geen commentaar gegeven op het 'ik verklaar dat ik gezond ben' etc gedeelte.. Anders zou ik nooit een eerlijke kans krijgen, en het is volgens mij ook gewoon verboden om ernaar te vragen.
    Maar nu moet ik dus aan de Remicade-infusen, en ik heb mijn eerste op Donderdag, die waarschijnlijk tot een uur of 4 duurt. En om 5 uur moet ik werken, en ik heb van een aantal mensen gehoord dat ik beter niet kan gaan werken dan, omdat ik niet weet hoe mijn lichaam gaat reageren etc. Maar nu weet ik niet wat ik moet doen.
    1. Ik ga gewoon werken als het gaat, en dan moet ik die 2 uurtjes maar gewoon op mijn tanden bijten
    2. Ik ga niet en val door de mand, aangezien ik dat infuus standaard op donderdagen ga krijgen.
    Help me?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik denk dat je maar moet gaan vertellen wat er scheeld. Neem anders desnoods een van je ouders mee en leg dan uit dat je bang was dat je anders geen eerlijke kans zou krijgen. Dat lijkt me denk ik toch het beste :x. Het zal niet leuk zijn, maar ik denk dat dit wel de beste oplossing is.


    Wie du mir, so ich dir.

    appelkirst schreef:
    Ik denk dat je maar moet gaan vertellen wat er scheeld. Neem anders desnoods een van je ouders mee en leg dan uit dat je bang was dat je anders geen eerlijke kans zou krijgen. Dat lijkt me denk ik toch het beste :x. Het zal niet leuk zijn, maar ik denk dat dit wel de beste oplossing is.


    Keep on smiling

    ik denk ook dat je het moet zeggen, en je kan een eerlijke kans krijgen als je eerlijk was geweest. en hopen dat je baas niet boos word en op straqat zet.

    Sterkte


    Some angels have no wings.

    appelkirst schreef:
    Ik denk dat je maar moet gaan vertellen wat er scheelt. Neem anders desnoods een van je ouders mee en leg dan uit dat je bang was dat je anders geen eerlijke kans zou krijgen. Dat lijkt me denk ik toch het beste :x. Het zal niet leuk zijn, maar ik denk dat dit wel de beste oplossing is.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:04 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    appelkirst schreef:
    Ik denk dat je maar moet gaan vertellen wat er scheeld. Neem anders desnoods een van je ouders mee en leg dan uit dat je bang was dat je anders geen eerlijke kans zou krijgen. Dat lijkt me denk ik toch het beste :x. Het zal niet leuk zijn, maar ik denk dat dit wel de beste oplossing is.

    Inderdaad, ze zullen het best begrijpen.
    Succes (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Eerlijkheid duurt het langst.
    Dus wees verstandig en wees eerlijk ;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Wishing schreef:
    Eerlijkheid duurt het langst.
    Dus wees verstandig en wees eerlijk ;)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik zou het gewoon vertellen. Accepteren die mensen dat niet, dan pech gehad. Zij missen dan een werknemer.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dat heeft een collega van mij ook. Ze heeft het alleen aan mij verteld. Ze heeft er nooit echt problemen mee gehad. Maarja, zij gaat zondag weg..
    Ik stel voor dat je naar Kirsten's advies luistert.


    Life is hard and then we die

    appelkirst schreef:
    Ik denk dat je maar moet gaan vertellen wat er scheeld. Neem anders desnoods een van je ouders mee en leg dan uit dat je bang was dat je anders geen eerlijke kans zou krijgen. Dat lijkt me denk ik toch het beste :x. Het zal niet leuk zijn, maar ik denk dat dit wel de beste oplossing is.