• gestoord.
    Serieus. Toen we gegeten hadden hadden we als toetje zo'n mona pudding. Toffee met chocolade saus. Hij was heel zoet en rook ook zo. We hadden hem op een bordje gedaan, zo omkeren en uiteindelijk bleef er heel veel saus liggen. Toen zei mijn zusje! 'Eigenlijk moet je hem oplikken.'
    'Oke.' Zeiden mijn ouders. en ze duwde haar zo met haar gezicht in de sausxD
    ik dubbel liggen natuurlijk. Toen we aan het afruimen waren liet ik een boer (onbeschoft ik weet hetxD) en toen zei mijn moeder heel speels. 'Anouk!' En ik super heilig. 'jaaaaaaah? sorry moest ff.' Toen mepte mijn vader me met het schort en ik mepte terug. Toen lette ik even niet op, wreef mijn moeder zo met dat folietje van dat toetje over mijn gezicht. Jammer genoeg zat er dus nog pudding op.:S
    Dus mijn gezicht en haar zaten onder.
    Bedankt paps, mams.
    wie heeft ook zo'n rare familie?
    ik ben ook een keer in de spinazie geduwt en in de vla:S


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    - Mijn moeder heeft slagroom gespoten toen mijn vader aan het bellen was ( moet je nagaan elk zaten aan een kant van de tafel )
    - Mijn moeder heeft een halve kan water naar me broer gegooid toen hij zwaar vervelend was
    - Mijn vader heeft een keer yoghurt naar me toegesmeten op een lepel

    En zo zijn er wel meer dingen :x


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ich :X. Mijn familie doet ook altijd van die vage dingen, maar ze zijn dan ook in een woord; vaag.

    Hahaha lekker.
    En mijn famillie heeft ok zo zijn rare momenten, ja. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hahaha omg. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mijn stiefvader heeft mijn moeders gezicht in de taart geduwd van hun bruiloft(krul)
    Maar mijn ouders zijn gewoon erg.. speels(cat)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 18:18 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Wij hangen thuis altijd lepels aan onze neus als we melig zijn. En mijn oma zakte een keer ineens op de grond, en deed net alsof ze een hondje was..

    -bizar


    The grass is not always greener on the other side

    My pa had 1x een fles mayonaise en die zegt z voor de grap ik ga spuiten hoor! ik had egt zo ietsa van háhá en toen 8o toen spoot die perongeluk in mijn oog XD (als het een ongeluk was)

    ik ga nu eten XD


    Trust me. I'm the doctor

    SweetThing schreef:
    Wij hangen thuis altijd lepels aan onze neus als we melig zijn. En mijn oma zakte een keer ineens op de grond, en deed net alsof ze een hondje was..

    -bizar


    Jouw oma ruled! (:


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    mijn moeder is raar.
    net zoals laatst.
    ik zat achter de laptop en mijn moeder kwam er bij staan en ik zat pizza te eten.
    en er was een topic over hoe ouders van ons waren dus ik zeggen dat ze altijd serieus is enzo.. gewoon voor de grap.
    duwt mijn moeder een pizza punt in mijn gezicht ! (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Jellaniee schreef:
    mijn moeder is raar.
    net zoals laatst.
    ik zat achter de laptop en mijn moeder kwam er bij staan en ik zat pizza te eten.
    en er was een topic over hoe ouders van ons waren dus ik zeggen dat ze altijd serieus is enzo.. gewoon voor de grap.
    duwt mijn moeder een pizza punt in mijn gezicht ! (krul)


    omg. alle saus in je haar natuurlijkxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    haha.
    wij hebben ook wel eens van die vage dingen.
    ik heb een keer een groot glas water over mijn zusje heen gegooid tijdens het eten...
    oeps.
    xx


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Hysterical schreef:
    (...)

    Jouw oma ruled! (:

    Ik vond het meer eng x'D


    The grass is not always greener on the other side

    haha
    mijn familie is ook getikt


    You laugh because you think I'm different, I laugh because you guys are all the same

    HAHA oke deze meot ff;

    mijn vriendin was jarig en we deden negerzoenen wedstrijd
    iedereen handen op de rug en ik was achter mn vriendin dus ik zo; 3,2,1 GO! iedereen probeerde te eten druk ik d'r kop in de negerzoen :')

    Jouw verhaal is grappig :'3
    maar mijn familie is ook prettig gestoord XD