• Uh, geen idee of die vraag wel klopt. Hoelang heb je wel eens geen douche genomen? Bv. 4 dagen lang niet ofzo.
    Gewoon nieuwsgierig en in topicbui.


    I live for the applause, you will die for it.

    Twee dagen? :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Forlan schreef:
    (...)En ik dacht dat ik lang was met 1 á 2 weken ;x


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    3 weken niet.
    Omfg, wat was dat een hell zeg! Maar gelukkig kregen we wel een emmertje water en een washandje, maar echt douchen en haren wassen konden we niet.
    -was btw op legerkamp-


    Live life like a raver.

    uhm een week maar toen was ik klein en haatte ik douchen =3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik douch elke dag, en soms twee keer per dag, als ik écht vuil ben n.n het langste in mijn hele hele leven dat ik niet gedoucht heb, hoop ik dat niet langer is dan 3 dagen (:
    ik ben geen tutje ofzo, maar gewoon n.n


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Strobelight schreef:
    2 dagen geloof ik, omdat ik een wrak was


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    tien dagen, tijdens chirokamp. maar wel kattenwasjes aan de gootsteen natuurlijk.


    And all the girls in the front row scream your name.

    3 dagen(:


    Music on, word off

    Ik douche maar 3 keer per week, want anders word mijn haar vet. :3 Dus ik denk 4/5 dagen ofzo.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Zo'n 3/4/5 dagen, vanwege kamp :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ga meestal in bad :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    géén idee. maar het zal wel een tijdje niet zijn geweest doordat ik ziek was. (ik moet zeggen dat ik nu wel meer douche als ik ziek ben, dan voel ik me altijd een stuk beter daarna ;D)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    3 dagen, maar dat was omdat ik ziek was ><


    Let us die young or let us live forever.

    1 week en 6 dagen omdat ik op kamp was met scouting en er gewoon simpelweg geen douches waren xD


    When words fail music speaks

    5 dagen omdat ik gewoon te moe en uitgeput was en ik had geen zin. Maar dat is nog maar één keer gebeurd.

    Normaal douche ik elke dag of een dag wel - een dag niet.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 11:45 ]


    Only losers can act the way you do