• Het is nu al bekend wie Nederland gaat vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival van 2011.
    En het zijn de 3J's(cat)
    Ik heb ze nog nooit gehoord, maar ze komen uit Volendam, net zoals Jan Smit & Nick en Simon.
    Dus dat voorspeld niks goeds:Y)

    -Ik wist niet of er al een topic over dit gemaakt was. Ik kon hem in ieder geval niet vinden.

    Edit
    Ik denk wel dat ze het beter gaan doen dan de Toppers & Sieneke.
    Maar goed, we moeten gewoon accepteren dan Nederland nooit goede artiesten stuurt(krul)

    [ bericht aangepast op 29 okt 2010 - 22:42 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Daar gaat onze kans om het te winnen -lukt Nederland toch nooit-

    Guus Meeuwes, die zouden ze eens moeten sturen, of Tim Douwsma, hij heeft best wel leuke liedjes én hij is knap!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    NaomyAJongen schreef:
    (...)

    Dat sowieso, anders zou het toch niet eerlijk zijn. Anouk is, om zo maar even te zeggen, wereldberoemd. Daarom mag Duitsland dus geen Tokio Hotel, Cinema Bizarre en allerlei van dat soort artiesten inzenden.
    Daarom mogen wij bijvoorbeeld geen Krezip, Di-rect en Anouk. Die zijn te beroemd. En als je beroemd bent heb je fans die heel veel gaan stemmen omdat ze die artiest goed vinden. Als je onbekenden hebt gaan mensen af op wat ze echt goed vinden, daarom mag je dus ook niet op je eigen land stemmen.


    Ze mogen wel bekende artiesten sturen hoor. Terasbetoni en Lordi voor Finland (twee en vier jaar terug) waren al bekend en ook Celine Dion heeft meegedaan voor Zwitserland terwijl ze al heel wat hits had gescoord. En ook andere landen sturen gewoon artiesten die heel bekend zijn in eigen land en omliggende landen. Het punt is alleen dat geen van onze goede artiesten hun goede naam op het spel willen zetten om mee te doen aan het songfestival. Wat heel goed te begrijpen is. Dat is de reden namelijk waarom Anouk, Within Temptation en Kane hebben afgezegt om mee te doen. Maar ze mogen wel.

    We gaan verliezen, sturen we weer een typisch Nederlands liedje.
    We hebben goede bandjes en artiesten en steeds kiezen we losers


    Today will be Girl's Day party with you~

    3J Hahaha Ik ken ook 3J's
    Jonas Kevin
    Jonas Nick
    Jonas Joe

    hmm. Ik ken ze niet (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    3 j's zijn best goed hoor.
    Ik vind die muziek echt leuk.

    Maar goed dat was al een dag naar songfestival 2010 bekent


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gemini schreef:
    We hebben heel veel goede artiesten. Alleen sturen ze altijd de verkeerde. (krul)
    Ach, we zien het wel weer.

    Inderdaad :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Eurovisie Songfestivallen zijn lang niet meer wat ze geweest zijn. Het is nu alleen nog maar pure geldverspilling. Ben dus blij dat België nooit wint, anders verliezen we onze centen om een dom festival!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    mijn voorgevoel-voorgevoel het is gewoon zeket n.n- dat nederland gaat verliezen x'D

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 14:55 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Neeeeeeeeeeeeeeee. -cry-
    Waarom stoppen we er niet gewoon nu meteen mee? ;o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    De 3J's zijn supergoed hoor. (puh)


    Hope goes lost but never dies.

    Sommige liedjes van de 3JS vind ik leuk, maar ook een aantal helemaal NIET. Toch ben ik heel benieuwd naar hun liedje.

    Hopelijk winnen ze!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hier gaan we verder. :3

    > slotje


    Let the Night embrace you