• Heeft iemand een LG GT350?
    Het is de enige gsm met zo'n schuifbaar toetsenbord dat me aanstaat. Alleen, ik vind hem enkel op internet op hotgsm. En heel veel informatie staat er niet bij.
    Is het een goede? En vind je die eigenlijk wel in de winkel?
    Of weet je nog andere gsm met zo'n azerty toetsenbord, die vooral niet te duur zijn? D:

    Beter geen LG kopen. Die zijn sowieso van slechte kwaliteit en gaan snel kapot :'D Just saying, je moet het natuurlijk altijd zelf weten.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wat Appelmoes hierboven zet. Mijn LG ging na een jaar kapot en kon ik ook niet meer tot leven wekken. Samsung daarintegen heb ik nu al anderhalf jaar en werkt nog perfect.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik zou geen LG kopen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mensen zeggen altijd dat LG slecht is.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Appelmoes schreef:
    Beter geen LG kopen. Die zijn sowieso van slechte kwaliteit en gaan snel kapot :'D Just saying, je moet het natuurlijk altijd zelf weten.

    Daar ben ik het niet echt mee eens, heb een LG Shine... Die gaat nu al een jaar of 5,6 mee... (Ok, misschien toch tijd voor een nieuwe?!) Maar hij werkt nog prima!


    Fight for you're love, cause it worth it

    xXPinkLadyXx schreef:
    (...)
    Daar ben ik het niet echt mee eens, heb een LG Shine... Die gaat nu al een jaar of 5,6 mee... (Ok, misschien toch tijd voor een nieuwe?!) Maar hij werkt nog prima!

    Mijn zusjes telefoon was binnen een half jaar al total loss, dus ik heb andere ervaring :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Taken schreef:
    Wat Appelmoes hierboven zet. Mijn LG ging na een jaar kapot en kon ik ook niet meer tot leven wekken. Samsung daarintegen heb ik nu al anderhalf jaar en werkt nog perfect.

    Ik ben ook meer voor Samsung hehe :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik had ooit al een samsung en na een half jaar was ie stuk. Nu heb ik weer een, en mijn tante en ik hebben blijkbaar hetzelfde probleem. Dat de simkaart verschuift of zoiets. Nu wordt haar simkaart totaal niet meer gelezen en heeft ze een nieuwe gekocht. Van mij gaat ie nog, maar ik moet hem zeker meerdere keren weer eens uithalen en opnieuw insteken. En het ligt niet aan de simkaart --'
    Maar geen LG dus.. xp

    Finished schreef:
    Ik had ooit al een samsung en na een half jaar was ie stuk. Nu heb ik weer een, en mijn tante en ik hebben blijkbaar hetzelfde probleem. Dat de simkaart verschuift of zoiets. Nu wordt haar simkaart totaal niet meer gelezen en heeft ze een nieuwe gekocht. Van mij gaat ie nog, maar ik moet hem zeker meerdere keren weer eens uithalen en opnieuw insteken. En het ligt niet aan de simkaart --'
    Maar geen LG dus.. xp

    Probeer anders Nokia?
    Die schijnen ook goed te zijn :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Ik ben ook meer voor Samsung hehe :')


    Samsung ftw _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik wou hem ook eerst kopen, maar er waren mensen die zeiden dat LG geen goed merk was.. & Toen werd ik verliefd op de Corby txt :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Haha idd geen LG kopen, ik wou er een kopen maar de man in de winkel zei dat ik dat niet moest doen omdat het een slecht merk is. En ja ik ga er van uit dat die mensen die daar werken er verstand van hebben xD..

    En wat je wel moet nemen geen idee, want ik heb Samsung en die doet het echt goed, maar jij hebt er geen goede ervaring mee dus ik weet het niet haha. Misschien zou je het gewoon in de winkel moeten gaan vragen wat goed is xD


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Iedereen hier zegt dat de LG een slecht merk is, maar mijn LG leeft nog. En ik heb het al 2 jaar :'3

    De oudere LG's zijn echt wel goed ;o
    een vriendin van mij heeft de hare al bijna 3jaar;
    maar die nieuwe die jij wil is zo kapot ;p moet je niet eens moeite voor doen ;p


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Ik had een LG cookie, toen ik hem net had deed ie als raar bijv, als ik met iemand een muziekje via bluetooth uitwisselde dat viel hij uit en kreeg ik hem niet meer aan behalve als ik dat accuding eruit hield.
    maar je moet het zelf weten want dat is natuurlijk geen Lg COOKIE.
    Zelf heb ik een blackberry curve 8900 hij werkt prima en de baterij gaat ruim een week mee.


    ailoveejoee.