• Mensen die mij hebben gerustgesteld in dit topic, heel erg bedankt! Het heeft geholpen!

    Hallo iedereen!

    Ik heb maandag de prik tegen baarmoederhalskanker gehad!
    Gelijk kwam ik uit school, want om half 4 begonnen ze met het vaccin te geven, en ik wou graag de eerste zijn, want dan ben ik er sneller vanaf. (ik ben niet zo van de prikjes en vaccins) De prikken werden gegeven in een consultatiebureau, wat erg leek op een rustig kantoortje. Van de buitenkant zag het eruit als een appartementje. In het gebouw zaten allemaal kleine kamertjes, waar je om de beurt in moest om geprikt te worden. Ik stond helemaal te trillen van de zenuwen.

    Degene die mij prikte was een man met een brilletje en kort haar. Er zat al een spuit tussen zijn vingers geklemd, en toen ik die zag, ging ik helemaal dood van de zenuwen. Ik keek gewoon even de andere kant op en liet mijn arm slap naast me bungelen, zodat het voor mij minder pijnlijk werd en voor de prikker makkelijker. Tot mijn verbazing deed de prik helemaal niet pijn. Voor ik het wist was hij er al weer uit! Het voelde als een speldenprikje, iets wat vreemd aanvoelde en geen pijn deed. De prik zat er nog geen seconde in of hij was er al weer uit. Ik was enorm verbaast, want ik had echt meer van die prik verwacht. Jemig, wat voelde ik me toen opgelucht! Ik was zeg maar bang voor niets! De dag erna kreeg ik alleen wel spierpijn! Arme ik! ):

    Trouwens, kennen jullie het gezegde: een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest? Nou, ik nu in elk geval wel, haha! (:

    Quizletters, bedankt voor al die tips die jullie me gaven in dat ene topic. Het heeft enorm geholpen!


    Goed van je dat je -je over je angst heen hebt gezet! Is iets wat niet iedereen zomaar doet, haha. (:


    wat was dit ookalweer

    Whatsapp schreef:
    Goed van je dat je -je over je angst heen hebt gezet! Is iets wat niet iedereen zomaar doet, haha. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Whatsapp schreef:
    Goed van je dat je -je over je angst heen hebt gezet! Is iets wat niet iedereen zomaar doet, haha. (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Goed dat je je angst hebt overwonnen. Die gezegde kende ik niet, maar het klopt wel. ^^ Een prik is echt niet meer dan een prik..


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb die prik niet gehad (m'n moeder vind 'm gevaarlijk want volgens haar is het te weinig getest, althans dat zei ze


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    FoxAngel schreef:
    Goed dat je je angst hebt overwonnen. Die gezegde kende ik niet, maar het klopt wel. ^^ Een prik is echt niet meer dan een prik..

    Onwijs goed dat je het durft te doen, maar er komen er nog 2.


    Firm believer of all that is magic

    Wat goed!
    Ik weet nog wel dat ik voor gek werd verklaard door de meiden uit mijn klas omdat die spuit "gevaarlijk" zou zijn. Maar dat is ook alweer 7 a 8 jaar geleden.

    Persoonlijk vond ik de prikken wel heel veel pijn doen. Maar ik heb ook een erg gevoelige huid :Y)

    [ bericht aangepast op 23 april 2015 - 10:07 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Een klein prikje deed nauwelijks pijn. Verbazingwekkend D:


    quidquid excusatio prandium pro

    DrDashy schreef:
    Een klein prikje deed nauwelijks pijn. Verbazingwekkend D:


    Ja, toch? ;o

    Mooi dat je je angst hebt overwonnen ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Aidan schreef:
    Onwijs goed dat je het durft te doen, maar er komen er nog 2.


    1, want het is verlaagd. 2 is al genoeg, zeggen ze.

    Ik heb respect voor je, ik heb hem nooit genomen want ik vertrouw het niet én ik heb een verschrikkelijke prik angst.


    oh darling

    die heb ik in het eerste middelbaar gehad drie keer xD en vandaag heb ik er eentje voor tetanus gehad, echt dat voelde ik bijna niet maar de laatste van de baarmoederhals is wel de pijnlijkste vond ik persoonlijk in ieder geval vind ik het echt leuk om uit de lessen gehaald te worden :P


    ~Sorry I'm late, I'm afraid I got lost on the path of life.~