• ik weet niet of dit tpoic hier moet.
    maar ik snap iets niet.
    het verschil tussen emo en scene.
    voor mijn gevoel is het precies het zelfde .. maar veel zeggen dat er veel verschillen zijn.. kan iemand me uitleggen wat nou de verschillen zijn ?

    alvast bedankt. :"D


    Life is a beautiful struggle

    Scene is zoveel mogelijk kleurtjes en emo niet?


    .

    Emo's dragen meer donkere kleuren, scene's meer heel felle kleuren. Over het algemeen zijn scene's vrolijker dan emo's. Of zo :')

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 13:26 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Emo is vooral zwart en depressief. Scene is kleurrijk en vrolijk. ^^


    Let the Night embrace you

    scene mensjes willen eeuwig jong blyven ;DD

    mangalicious schreef:
    scene mensjes willen eeuwig jong blyven ;DD


    heb k ghoord (A)

    mangalicious schreef:
    (...)

    heb k ghoord (A)


    Lol. Dat denk jij zeker omdat ze van Hello Kitty houden? :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    zoals ze hier al zeggen (:

    Emo's houden meer van zwart en donkere kleuren (Roze volgens mijn ook weet niet cker)
    en Scene's van felle kleuren (:


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    alles wat hier staat slaat echt nergens op. ik ben zelf emo maar ik hou ook van felle kleuren? -zucht-

    kijk je hebt emo. emotionele mensen.
    en je hebt scene. scene zegt het eigenlijk al zelf. dat zijn mensen die de emo 'look' leuk vinden en zich zo gaan kleden. that's basically it. heeft dus niks met voorkeur voor bepaalde kleuren te maken...


    waarom is het zo godse koud? :(

    Ik heb geen idee, ik zie ook geen verschil. Snap ook niet waarom er twee namen voor nodig zijn, waarom er überhaupt namen voor nodig zijn. 't Wordt tegenwoordig dus leuk gevonden jezelf in hokjes te plaatsen, denk ik.


    Scream for mercy!

    Maakt dat wat uit? xd Dat verschilt bij ieder aan wie je dat vraagt. De een vind dat een emo iemand is die zich snijdt, de ander vind dat juist niet. En scene is volgens mij gewoon hetzelfde als emo maar meer met vrolijke kleuren.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    FrmYesterday schreef:
    alles wat hier staat slaat echt nergens op. ik ben zelf emo maar ik hou ook van felle kleuren? -zucht-

    kijk je hebt emo. emotionele mensen.
    en je hebt scene. scene zegt het eigenlijk al zelf. dat zijn mensen die de emo 'look' leuk vinden en zich zo gaan kleden. that's basically it. heeft dus niks met voorkeur voor bepaalde kleuren te maken...


    wat zij zegt (cat)


    You are beautiful, you are love.

    FrmYesterday schreef:
    alles wat hier staat slaat echt nergens op. ik ben zelf emo maar ik hou ook van felle kleuren? -zucht-

    kijk je hebt emo. emotionele mensen.
    en je hebt scene. scene zegt het eigenlijk al zelf. dat zijn mensen die de emo 'look' leuk vinden en zich zo gaan kleden. that's basically it. heeft dus niks met voorkeur voor bepaalde kleuren te maken...

    dat klinkt als het meest logische. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Essence schreef:
    (...)

    wat zij zegt (cat)


    hij. thx ;')


    waarom is het zo godse koud? :(

    Scene is met meer kleuren? D:
    Het is like, gewoon anders. :3
    Kan het niet goed uitleggen. :Y)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik weet het niet zeker, maar ik had ergens gelezen dat Scene mensen zich als emo kleden, maar niets te maken willen hebben met de (depressiefe) zijn emo's depri, ik dacht van niet maar dat stond daar Emotionele dingen van het emo zijn.
    Want mensen denken vaak dat emo's depri zijn, enzo, en daar willen scene mensen niks mee te maken hebben.

    Naj, zo iets had ik dus gelezen, maar wat FrmYesterday zegt vind ik ook wel heel geloofwaardig klinken.

    Anyway, vind het stom dat mensen zichzelf en elkaar in hokjes stoppen, dus ik vind het niet echt belangrijk, maargoed...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.