• Veronica Magazine Nr 32
    7 t/m 13 aug 2010

    Jaden -karate kid- Smith heeft een aardje naar zijn vaartje Will: hij houdt van film én muziek. Gezien zijn kleding heeft hi jzich laten inspireren door Adam Lambert en Tokio Hotels Adam Kaulitz. Zou dit geen leuke nieuwe boyband zijn?
    Foto(Zelf gemaakt)

    Wat vinden jullie daarvan?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 19:40 ]

    Voor de zoveelste keer, Adam Lambert kopieert Bill Kaulitz NIET. Het is niet omdat Adam 'toevallig' dezelfde stijl heeft als Bill Kaulitz, en ook naar Bill Kaulitz opkijkt, dat hij hem faket/kopieert.. -__-'

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 19:22 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Oh nee, een ramp, de wereld vergaat!! .____.
    Boeiend, de persoon die dat artikel geschreven heeft, heeft zich gewoon vergist. Kan gebeuren.

    Lool, ik had niet eens door dat het er verkeerd stond xD
    alhoewel ik het er wel raar vond staan :'D


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    eens met Dazzled

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 19:29 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Enough schreef:
    Sinds wanneer heet Bill Adam?


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Trouwens, dat is Jaden Smith toch niet? Is dat niet zijn lieftallige zusje? -kent haar naam niet-


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Iedereen kan fouten maken.
    Waarschijnlijk hebben ze dat enkel zo getypt omdat ze daarvoor Adam's naam noemde. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Repent schreef:
    Trouwens, dat is Jaden Smith toch niet? Is dat niet zijn lieftallige zusje? -kent haar naam niet-

    Dat dacht ik ook al..