• Ik heb mijn enkel half gekneusd hahaha. ik werd van de trap geduwd. Ik moest naar de tuin om de bal van de buren terug te gooien want die kinderen bleven schreeuwen dat ze die bal wouden enzo. Maar ik durf 's avonds nooit de tuin in vanwege die vieze beestjes weetjewel. En ik zo heel voorzichtig en rustig die trap af. Roept mn pa opeens 'Schiet op, je laptop wacht op je! Hij mist je.' En ik gewoon negeren en doorlopen. Duwt hij me opeens die trap af omdat ik sloom was hahaha. en toen klapte mn enkel dubbel en ging ik dood. Ik ging alleen maar op staan omdat mn pa riep dat Armin in mn kamer zat en ik snel moest zijn hahaha. toen ben ik echt heel gehandicapt terug gelopen naar mijn kamer.

    Oke zijn jullie ouders ook zo scheef?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ehm ja. gisteren dan

    Toen we gegeten hadden hadden we als toetje zo'n mona pudding. Toffee met chocolade saus. Hij was heel zoet en rook ook zo. We hadden hem op een bordje gedaan, zo omkeren en uiteindelijk bleef er heel veel saus liggen. Toen zei mijn zusje! 'Eigenlijk moet je hem oplikken.'
    'Oke.' Zeiden mijn ouders. en ze duwde haar zo met haar gezicht in de saus
    ik dubbel liggen natuurlijk. Toen we aan het afruimen waren liet ik een boer (onbeschoft ik weet het) en toen zei mijn moeder heel speels. 'Anouk!' En ik super heilig. 'jaaaaaaah? sorry moest ff.' Toen mepte mijn vader me met het schort en ik mepte terug. Toen lette ik even niet op, wreef mijn moeder zo met dat folietje van dat toetje over mijn gezicht. Jammer genoeg zat er dus nog pudding op.
    Dus mijn gezicht en haar zaten onder. en mijn haarxD

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 22:52 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Hahaha. Armin sles Crishoofd verzorgen je wel. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    die van mij zijn alle 2 scheef (krul)


    The way we live, is the way we die

    Nutella schreef:
    die van mij zijn alle 2 scheef (krul)

    hahah jij bent ook scheef (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Lekker van je pa :'D

    Nee ik ben van mezelf scheef. Mijn enkel is 2 maanden geleden gekneusd, en het is nu NOG STEEDS dik, en het doet nog steeds pijn, dus ik moet ws foto's laten maken in het ziekenhuis ;_;


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hahaha, je eigen pa jonge
    uh ja, nogal. Mja, ik heb m'n enkel een keer serieus HELEMAAL omgeslagen toen ik op een trampoline zat te stunten haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Weet je wat nog beter is? ;D Je enkelbanden scheuren omdat je op hakken met een teringzware tas moet sleuren T___T

    Succes met je enkel ;D


    You move me ......... Kurt

    CRonaldo schreef:
    (...)
    hahah jij bent ook scheef (nerd)

    ;oooo helemaal niet!


    The way we live, is the way we die

    Nutella schreef:
    (...)
    ;oooo helemaal niet!

    hahahah helemaal wel (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Je bent egt levenloos...
    En ik ook. Waarom bleef ik ookalweer op om tot 6 uur met jouw op te blijven?


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    CRonaldo schreef:
    (...)
    hahahah helemaal wel (krul)

    neeeee ;ooo. Ik heb 1 seconde lijm op mijn handen ik voel me nu ook zielig want het wilt er niet af


    The way we live, is the way we die

    neeeee ;ooo. Ik heb 1 seconde lijm op mijn handen ik voel me nu ook zielig want het wilt er niet af


    Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar xD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    hahaxd.
    Ik vond je verhaal dus echt geniaalxd


    Be yourself, Everybody else is already taken

    JNavas schreef:
    (...)

    Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar xD



    kijk zo; ik wou iets plakken en in zat dus op de grond in de tuin, en toen wou ik het erop plakken toen kwam het van alle kanten eruit maar dat zag ik dus niet en toen kwam het aan mn handen en toen wou ik mn handen wassen stapte ik erin met mn voet tadaaa en zo heb ik dus lijm op mn handen.


    The way we live, is the way we die

    Das eigenlijk best wel grappig xD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it