• Misschien kennen jullie het wel. Het spel would you rather, waar iemand voor twee onmogelijke keuzes komt te staan. Je geeft iemand twee opties: Zou je liever een keiharde scheet willen laten in de klas óf Overgeven in de bioscoop -inspiratie van een shanedawson filmpje op youtube-
    Haha, dus kom maar op met jullie dilemma's. Je MOET kiezen tussen het dilemma wat je voorganger opschreef. Verzin daarna zelf een dilemma.

    Dilemma om mee te beginnen -vanshanedawson again-
    Kauwen op een gebruikte condoom als kauwgom, een uur lang óf zuigen op een varkensfoetus (ongeboren varkentje) voor 10 minuten.


    it's so empty living behind these castle walls

    euh..tering.

    Dan die condoom maar!

    15 minuten likken aan de teen van je leraar OF naakt naar de bios gaan.

    eh, likken D:

    een stuk gras van 10 bij 10 meter maaien met je mond of hartstikke voor schut staan voor je crush


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Ik ga voor de crush en het voor schut staan.

    een foto à la Miley Cyrus, Selena Gomez van je die de hele school word doorgestuurd en op internet word gezet of je lief betrappen met je moeder/vader.

    demn die zijn echt mager.
    In de honden poep liggen of kattenpoep

    -Shane Dawsons video?-

    kattenpoep, want die verbergen het.

    Zou je liever gaan dansen op een podium op in een drukke straat?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    ehm..*rent weg* ik denk op een drukke straat xD

    WIl je liever naakt over straat rennen of naakt op het internet staan ? xD

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 10:45 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    internet

    Zou je liever je hoofd kaal scheren of seks met een zwerver hebben?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 10:46 ]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Hoofd kaal :Y)

    Privébijles krijgen bij de meest pedo docent ever bij hemzelf thuis óf uit je broek scheuren bij je crush en tot de conclusie komen dat je een heel voorschutte onderbroek aanhebt?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 10:46 ]


    Alis volat propriis.

    de tweede

    Zou je liever wanneer je op sterven ligt in de woestijn, een levende vlinder met een lichaam zo groot als een tomaat, en de vleugels, die ongeveer 4 cm meten, eten, of een dode kolibrie met de veren en al?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    De vlinder.
    Zou je eerder op een glasscherf kauwen of in het openbaar op een dildo kauwen? -Omfg ik ben raar bezig.


    Alis volat propriis.

    de laatste, zeker :9~ -haha-

    je lelijkste/vieste leraar zoenen of een dikke bouwvakker zoenen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik denk de laatste xD

    Zou je liever een uur in een zwembad met menselijk bloed zwemmen of ondersteboven hangen voor 8 uur?
    -weird face-


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    de eerst, fersure

    zou je liever vast gebonden worden met spijker -like jezus- of opgesloten worden in een bloedhete kamer


    Big girls cry when their hearts are breaking

    de tweede ^^

    Zou je, als je een man was, liever wakker worden en dat je dan ziet dat je unremovable D cup borsten hebt, of dat je merkt dat je testikels weg zijn?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    2de dan maar. c:

    Zou je liever een blik vervallen tonijn opeten of 24 uur zonder pauze wiskunde les hebben?