• Ik krijg soms tot vaak zo van die berichten in mijn gastenboek of ik hun story wil lezen en soms staat er bij van 'Ja, ik weet dat dit niet mag, maar ze wilt pas verder gaan met het volgende hoofdstuk als X aantal personen het hebben gelezen.' Dude, ik lees die berichten niet eens helemaal door, ik druk gewoon op de meldknop hehe. :Y)

    Ik ben een superheldin, want ik bestrijd het onrecht op Quizlet. -doet cape aan-
    :9~


    All was well.

    _O_ Heilig. Ik druk nou niet op de meldknop, maar ik lees de verhalen niet.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Nou da's ook hetgene wat je moet doen, anders wordt het nooit verholpen :'D.

    Goedzo!^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Tja, reclame maken mag nu eenmaal niet meer =)
    Ik deed het vroeger ook wel hoor, maar nu ben ik braaf geworden (A)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Taken schreef:
    _O_ Heilig. Ik druk nou niet op de meldknop, maar ik lees de verhalen niet.

    Niet goed, my dear. Push that button! (cat)


    All was well.

    Dat doe ik ook altijd, hehe. Soms staan er echt van die hele lange berichten waarin ze je half smeken om het te lezen, maar dan lees ik ze niet eens en druk ik gewoon op die knop. Stiekem voel ik me dan best wel gemeen, haha (:

    Ik heb daar zoooooo een vreselijke hekel heh, als mensen dat doen, zo gaan zitten zeiken in je gastenboek D:


    I don't need words to feel those lips.

    Ik ga je gb onderspammen met 'Lize lize lize, lees mn verhaal. Ik weet dat het niet mag maar als hij 103923483 x gelezen is ga ik pas verder (krul)' en dan ga je me melden en krijg ik een ban ahahah.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ga ik voortaan ook doen ^^


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Die melding waar je vast over praat heb ik daarstraks even afgehandeld trouwens, 't is maar dat je het weet ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Jean schreef:
    (...)
    Niet goed, my dear. Push that button! (cat)


    I did :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Marshmellow schreef:
    Die melding waar je vast over praat heb ik daarstraks even afgehandeld trouwens, 't is maar dat je het weet ^^.

    Oh oke, haha. Gerechtigheid is geschied. (nerd)


    All was well.

    CRonaldo schreef:
    Ik ga je gb onderspammen met 'Lize lize lize, lees mn verhaal. Ik weet dat het niet mag maar als hij 103923483 x gelezen is ga ik pas verder (krul)' en dan ga je me melden en krijg ik een ban ahahah.

    Ja, vooral doen! Dan kan ik je bannen. :Y)


    All was well.

    Ik heb nooit reclame in mijn GB.
    Als ik dat wel heb klik ik de meldknop.
    Ai em meedogenloos toe. (A)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Goedzoooo (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.