• Twee jaar terug ben ik door een groep meisjes van mijn fiets geslagen en toen knepen ze mijn keel dicht. We hadden aangifte bij de politie gedaan en ze kregen en taakstraf. De gene die het startte en mij bij de keel greep, was een meisje waarbij ik op de basisschool zat en ze had echt een gruwelijke hekel aan mij.
    Nu kom ik haar de laatste tijd heel vaak tegen, vooral 's avonds. Ergens ben ik écht gewoon bang voor haar, ik durf dan ook niet meer 's avonds naar buiten zonder zakmes. Elke keer als ik haar tegen kom kijkt ze me aan met een blik waar gewoon iedereen bang van wordt en meestal laat ik niet merken dat ik bang van haar ben. Maar ik ben dat dus wel, ik ben echt bang dat ze me wéér in elkaar slaat.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Och meisje toch.. wat erg dat je niet meer zonder mes over straat durft.. kunnen jou ouders niet met die van haar gaan praten? Want dit kan natuurlijk niet zo..

    Dat kind is ziek.


    All was well.

    Muslera schreef:
    Och meisje toch.. wat erg dat je niet meer zonder mes over straat durft.. kunnen jou ouders niet met die van haar gaan praten? Want dit kan natuurlijk niet zo..

    Die familie zijn de tokkies van hier. Haar vader heeft mijn beste vriendin een keer geslagen in de supermarkt, omdat ze de laatste ham wegpakte voor zijn neus. Ze zijn al uit huis gezet en wonen nu op een camping.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    (...)
    Die familie zijn de tokkies van hier. Haar vader heeft mijn beste vriendin een keer geslagen in de supermarkt, omdat ze de laatste ham wegpakte voor zijn neus. Ze zijn al uit huis gezet en wonen nu op een camping.

    ..
    ziek O_O
    Terroriseren ze jullie buurt ofzo? O_O

    Trekvlek schreef:
    (...)
    Die familie zijn de tokkies van hier. Haar vader heeft mijn beste vriendin een keer geslagen in de supermarkt, omdat ze de laatste ham wegpakte voor zijn neus. Ze zijn al uit huis gezet en wonen nu op een camping.


    Jemig, dat is echt ziek.
    Ik zou naar de politie ermee stappen..
    Ik vind het echt zielig voor je dat je niet zonder mes over straat durft.
    Nederland hoort veilig te zijn.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Tainted schreef:
    (...)

    Jemig, dat is echt ziek.
    Ik zou naar de politie ermee stappen..
    Ik vind het echt zielig voor je dat je niet zonder mes over straat durft.
    Nederland hoort veilig te zijn.

    Inderdaad, of naar het gemeentehuis met een petitie ofzo.. dit kan echt niet zo O_O en je vriendin zou die kerel aan moeten klagen.

    dit is echt erg hoor.
    ik ben zelf ook ooit een paar keer in elkaar geslagen en degene die dat deden zitten bij mij op school. volgens mij herkennen ze me niet meer,
    je moet naar je ouders of de politie gaan
    dat mens is ziek in de kop

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 19:24 ]


    ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon

    Damn D:
    Meteen naar de politie gaan, en zoals je al noemde, niet laten merken dat je bang bent, dat wilt ze juist -denk ik-


    I hope heaven needs you more than I do now.

    dat wijf spoort niet. :o


    Life is a beautiful struggle

    Carcass schreef:
    Damn D:
    Meteen naar de politie gaan, en zoals je al noemde, niet laten merken dat je bang bent, dat wilt ze juist -denk ik-


    .

    Dat wijf is gek.. Niet laten merken dat je bang bent. Maar volgens mij is ze niets ergs van plan hoor, als ze je alleen maar vies bekijkt ?


    None but ourselves can free our minds.

    ik zou in ieder geval je ouders er iets over zeggen dat je haar terug vaak ziet lopen D:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wat is er mis met dat mens?
    Die heeft echt problemen. Erg voor je dat je zoiets meegemaakt hebt, maar probeer gewoon niet te tonen dat je bang voor haar bent.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 15:33 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ga op een zelfverdedigingscursus of vechtsport. Serieus, dat maakt je echt een stuk zekerder. Ik ben zelf ook redelijk sterk (niet buitengewoon ofzo) en ik voel me dan ook een stuk zekerder.


    No growth of the heart is ever a waste

    Momentous schreef:
    (...)

    Jemig, dat is echt ziek.
    Ik zou naar de politie ermee stappen..
    Ik vind het echt zielig voor je dat je niet zonder mes over straat durft.
    Nederland hoort veilig te zijn.


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen