• Twee jaar terug ben ik door een groep meisjes van mijn fiets geslagen en toen knepen ze mijn keel dicht. We hadden aangifte bij de politie gedaan en ze kregen en taakstraf. De gene die het startte en mij bij de keel greep, was een meisje waarbij ik op de basisschool zat en ze had echt een gruwelijke hekel aan mij.
    Nu kom ik haar de laatste tijd heel vaak tegen, vooral 's avonds. Ergens ben ik écht gewoon bang voor haar, ik durf dan ook niet meer 's avonds naar buiten zonder zakmes. Elke keer als ik haar tegen kom kijkt ze me aan met een blik waar gewoon iedereen bang van wordt en meestal laat ik niet merken dat ik bang van haar ben. Maar ik ben dat dus wel, ik ben echt bang dat ze me wéér in elkaar slaat.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Jean schreef:
    Dat kind is ziek.


    make cake, not war

    Net zoals Zaitsev zegt, je kan op vechtsport gaan.

    Je kan ook gewoon naar de politie stappen en vragen voor een oplossing voor het probleem. Volgens mij kan je ook zo'n verbod aanvragen waardoor zij een x-aantal meter uit jouw buurt moet blijven.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh dat soort mensen. Ken ik volkomen, er woont ook zo'n stel bij ons in de buurt. Ik had toen ruzie met een meisje uit die familie, en die neef van haar stalkte me, bedreeg me en weet ik t. Die hele familie woont ook in dezelfde straat, echt eng.
    Maar even on-topic; Ik zou er echt mee naar de politie gaan inderdaad, als er wat gebeurd, of als er iets verdachts is, zijn ze al ingelicht, en weten ze waar je het over hebt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ga anders naar een vertrouwenspersoon op school. Die mag niets doorvertellen als jij dat niet wilt.

    Wtf, dat is serieus erg. Vertel de politie ook over die keer in de supermarkt.
    Wat ik altijd denk met een mes: In de heup en dan draaien ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    Jean schreef:
    Dat kind is ziek.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Zoals de andere zeggen, maar laat dat zakmes thuis. Er was bij ons ook zo'n jongen die in elkaar is geslagen en daardoor met een zakmes naar school kwam, waardoor iedereen bang werd. Geloof me, laat dat zakmes thuis. Het doet je geen goed. Er kunnen enkel misverstanden gebeuren.


    Has no one told you she's not breathing?

    Jean schreef:
    Dat kind is ziek.


    Some people make the world special just by being in it

    Hmm, weetje zoo veel mogelijk gaan laten rusten en zelf verzekerd over komen. als zij denkt dat ze zoo kan doen dan heeft ze het echt mis.

    ik ben er voor je meid ! <3


    Some angels have no wings.

    die is psychisch niet meer goed lijkt mij..
    houd moed, je staat altijd boven dat soort mensne


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Begrijpelijk dat je bang voor haar bent hoor !


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jean schreef:
    Dat kind is ziek.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Scandal schreef:
    Net zoals Zaitsev zegt, je kan op vechtsport gaan.

    Je kan ook gewoon naar de politie stappen en vragen voor een oplossing voor het probleem. Volgens mij kan je ook zo'n verbod aanvragen waardoor zij een x-aantal meter uit jouw buurt moet blijven.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Die hele familie spoort volges my niet
    heeft zy vrienden ? veel ?

    Momentous schreef:
    (...)

    Jemig, dat is echt ziek.
    Ik zou naar de politie ermee stappen..
    Ik vind het echt zielig voor je dat je niet zonder mes over straat durft.
    Nederland hoort veilig te zijn.

    Elk land hoort veilig te zyn n-n


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.