• Twee jaar terug ben ik door een groep meisjes van mijn fiets geslagen en toen knepen ze mijn keel dicht. We hadden aangifte bij de politie gedaan en ze kregen en taakstraf. De gene die het startte en mij bij de keel greep, was een meisje waarbij ik op de basisschool zat en ze had echt een gruwelijke hekel aan mij.
    Nu kom ik haar de laatste tijd heel vaak tegen, vooral 's avonds. Ergens ben ik écht gewoon bang voor haar, ik durf dan ook niet meer 's avonds naar buiten zonder zakmes. Elke keer als ik haar tegen kom kijkt ze me aan met een blik waar gewoon iedereen bang van wordt en meestal laat ik niet merken dat ik bang van haar ben. Maar ik ben dat dus wel, ik ben echt bang dat ze me wéér in elkaar slaat.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    dat is echt ziek.. erg voor je.. zoals de andere hier al zeggen gewoon naar de politie gaan en vragen dat er oplossing voor is! Of ook een vechtsport gaan doen ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Het is niet gek dat je bang bent. Welke mongol doet dan ook zoiets? o_x
    Ik denk wel dat je er goed aan hebt gedaan om niet te laten zien dat je bang bent. Je moet gewoon je mannetje staan als ze wat probeert, wat ze volgens mij niet zo snel zal doen..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik vind het echt heel erg voor je.
    mijn ex-hartsvriendin is ook verkeerd op pad en doet dat ook bij mensen. en jha ik denk dat het het beste is om niet alleen over straat te gaan. als ik het van slachtoffers hoor zijn ze vaak alleen.


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy