• hoi.

    Volgens mij stond er al eerder zoiets als dit erop maar niet door mij.
    Ik wil een video gaan maken met JBfans erin uit Nederland en België

    Bijv:

    - Maak een foto wat iets met Justin te maken heeft. Bijvoorbeeld zijn naam op een blaadje. Of je maakt een foto van de poster die op je kamer hangt. Het kan dus vanalles zijn, dus je kan zelf ook iets leuks bedenken. Gebruik je foto camera, webcam het maakt niet uit!!!
    HET LIEFST WIL IK GEEN FOTO VAN JUSTIN BIEBER DIE JE DAN BEWERKT HEBT MET PAINT OF IETS DERGELIJKS BEVOORBEELD!!!

    - Maak een video wat iets met Justin te maken heeft, je kan ook meezingen op de tekst van het liedje ( Het liedje wordU SMILE)

    - Maak een audio ( Geluid ) Bijvoorbeeld wanneer jij meezingt, of hoe jij schreeuwt JUSTIN BIEBER.


    Als je wil dat je video of audio erinkomen moet je even mailen naar marloes_bouw@yahoo.com
    Foto's kun je hier neerzetten met de link erbij. Je mag ook meerdere foto's, video's of audio's sturen.

    Kortom wees gewoon creatief, ik probeer zo vlug mogelijk dat filmpje klaar te hebben. Eigenlijk binnen deze dagen maar dat ligt eraan hoeveel ik binnenkrijg. Ik zou hem vervolgens op youtube zetten en ook twitteren. Hopelijk ziet Justin hem dan ook, en ziet hij hoe geweldige fans hij heeft in de twee kleine landjes(Y).

    Ik heb nog een stuk of 5 foto's nodig, het filmpje is nu voor 3/4 gemaakt.

    xxx

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 0:22 ]


    <3

    ik heb myn laptop momenteel niet :(
    en nu heb ik een laptop van het bedrijf & daar is geen cam op of een aansluiting voor sd kaarten (n)
    dus als je nog een weekje kan wachten doe ik wel mee (:


    I've been disappointed so many times , not giving a fuck is almost a reflex .

    Even een opmerkingding 8D.
    Is het niet handiger om het een week te verplaatsen? Want heel veel mensen zijn nog op vakantie en/of kunnen geen foto's maken in zo'n korte tijd. (: Ik heb daar zelf niet zoveel problemen mee, aangezien ik het wel kan redden enzo - maar misschien krijg je dan ook meer materiaal.


    And he's the only person who ever left me breathless.

    wil wel maar kan niks beters dat iets bij paint...:$


    fashion is my life,,

    Ik wil wel meedoen, ik zal wel een foto met z'n album nemen!

    Ik doe mee..

    X. <3

    ik doe 100% mee.
    alleen wanneer moet ie klaar zijn ??
    en als die klaar = wil je me dan de link geven ??

    ho. stop. nevermind. (cat)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2010 - 9:11 ]


    Live your dreams.

    ik maak er wel 1e (:

    bijvoorbeeld.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik wil wel meedoen als het nog kan lol