• Heeeuy!

    Ik heb al een tijdje een verhaallijn in mijn hoofd. Maar ik weet niet of ie wel leuk genoeg is. Én orgineel genoeg. Hieronder verhaallijn:

    Door een paar doorgedraaide oranjesupporters wordt Kelsey, tijdens een oefenwedstrijd, net voor het Europees kampioenschap, doof. Kelsey is 15 jaar. Ze leeft in een normaal gezond gezin met een vader, een moeder en een irritante maar toch lieve broer. Zoals elk ander kind gaat Kelsey naar school. Alleen gaat zij naar een school speciaal voor doven. Kelsey heeft ook hobby's; lezen, gedichten/liedjes schrijven en msn'en. Maar Kelsey heeft 1 passie. 1 passie waarbij je goed moet luisteren. Kelsey's grote passie is piano spelen. Ze is vastbesloten om daarmee brood op de plank te krijgen. Veel mensen vinden dat Kelsey die droom toch moet opgeven, door haar doof zijn. De vraag die ze vaak voorgelegd krijgt is; Hoe kan je je geld verdienen met piano spelen, als je doof bent? De enige die gelooft dat je wel degelijk geld kan verdienen met muziek terwijl je doof bent, is Kelsey's denkbeeldige vriendin, Keisha. Vaak als Kelsey alleen is komt Keisha in beeld. Als Kelsey "vertelt" over Keisha tegen Bob, haar broer, lacht hij haar uit. Bob vindt het belachelijk. Keisha komt, door die woorden, nooit meer tevoorschijn. Kelsey schrijft nog 1 nummer, over Keisha. Maar ze geeft toch haar droom op. Op school leert Kelsey een nieuw meisje kennen, Audrey. Kelsey vertelt Audrey over haar passie, haar droom die ze heeft opgegeven en Keisha. Audrey vindt het onzin dat Kelsey opgeeft. Audrey stelt Kelsey voor aan Travis, Audrey's oom. Hij is een producer. Komt Kelsey's droom dan toch nog uit?


    Let me know what you think!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2010 - 13:06 ]


    Geen reclame, please.

    Lijkt me wel leuk :3

    jeuh geweldig goed idee. Ik zeg doen Lieks!

    doen, laat je fantasie maar los(yeah)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.