• Spaans spreekt.
    of een andere taal die je niet zomaar leert.
    Volgens mij spreekt er niemand Spaans die ik ken. Iemand??
    of een andere taal?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Lavender schreef:
    (...)

    ik ook...
    goed he?

    Duh.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik spreek spaans,duits,frans,nederlands,Vlaams, luiks, antwerps, gents, engels, grieks, latijns en italiaans vloeiend (grote familie) en Noors maar dat is niet zo vloeiend xd

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 18:58 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Ik spreek geen Spaans maar wel: Frans, Nederlands, Duits en Engels. Ik spreek een beetje Japans en voor de rest wil ik nog Latijns, Indonesisch en Chinees leren. *fail* 8D

    fantastique schreef:
    ik spreek spaans,duits,frans,nederlands,Vlaams, luiks, antwerps, gents, engels, grieks, latijns en italiaans vloeiend (grote familie) en Noors maar dat is niet zo vloeiend xd


    wow

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 aug 2010 - 19:01 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Lavender schreef:
    (...)

    wow


    tja ik heb een grote familie die zowat over die landen verspreid is en die zie ik dan wel een paar keer en omdat ik er vreselijk irritant van kwam dat ik er nooit iets van verstond heb ik mezelf die talen aangeleerd


    Change, the only good thing in this world.

    Nederlands, Belgisch (als dat een taal blijkt te zijn hier xd), Frans, Engels, Duits en een paar woordjes Nigerisch ofzo x)


    Don't be a drag, just be a queen.

    unserleben schreef:
    Nederlands, Belgisch (als dat een taal blijkt te zijn hier xd), Frans, Engels, Duits en een paar woordjes Nigerisch ofzo x)


    geen belgisch maar Vlaams (nerd)


    Change, the only good thing in this world.

    Antwerps, Vlaams, Nederlands, Engels, Frans (gebrekkig) Duits (redelijk) en Japans (klein beetje al gaat het redelijk goed.)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 22:57 ]


    Let the Night embrace you

    Maleis :3
    niet vloeiend, zoals me mam en de rest van mn familie, maar ik begrijp het wel (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik leer mezelf Spaans en Fins aan
    Ik heb 2 jaar geleden op school Japanse lessen gevolgt (:
    En verder gewoon Nederlands, Engels, Duits en beetje Frans (:


    dream, dare, fly!

    Lavender schreef:
    (...)

    wow.:|
    ikke
    Spaans, beetje Italiaans, Frans, Duits, Engels, Nederlands, kan beetje Belgisch en amsterdams en brabants accentxD

    Ik wed he, dat jij het niet vloeiend kan, dat brabants.:Y)


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb ooit 3 lesjes Spaans gehad, wat ik me ervan kan herinneren is ablar. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik spreek Nederlands, Engels, Duits, Frans -3 jaar les gehad, en het enige wat ik onthoud is: Je ne parle pas Francais (ofzo), en Pools redelijk vloeiend.
    Ik ken alleen een paar woordjes Russisch, Italiaans, Japans en Chinees.
    Valt nog mee, want ik heb een schijthekel aan talen XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik spreek het, een beetje.

    Maar ik spreek beter Russisch, Duits, Frans & Engels. En een heeeeel klein beetje Tsjechisch.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Nederlands of course xD en Engels ook vrijwel vloeiend
    Wat minder goed in Frans en Duits
    Een paar basiszinnen en sinpele woordjes Japans
    Mini beetje Koreaans en Chinees (maar Chinees krijg ik volgend jaar op school, dus daar komt verandering in ^^)
    En dode talen (die ik dus ook niet kan 'spreken' maar wel woordjes enzo) Latijn en Grieks

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 23:28 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo