• Jongeh, mijn collega's op m'n vakantiewerk zijn té geniaal voor woorden. (krul)

    Ik doe dus als vakantiewerk magazijn werk bij de schoolboekenuitgeverij Pelckmans, waar het nu natuurlijk verschrikkelijk druk is wegens het nieuwe schooljaar. Serieus, ik ga dood van het werken, ben elke avond kapot en lig dan ook meestal al rond half acht in m'n bed... Daarbij komt dan nog dat mijn 'bazin' een héks is.

    Een héks, ja. (krul)

    Maargoed, mijn collega's!

    Er werkt een buitenlander daar, maar ik heb eigenlijk geen idee waar hij vandaan komt. Hij kan perfect Nederlands, maar hij doet echt al jaren alsof dat niet zo is tegen Rita (de héks). :'DD

    Bijvoorbeeld: ze vroeg hem waar hij gebleven was met het magazijn opruimen, want ik moest ermee verder gaan. Antwoord hij heel droog 'tweh'. Vraagt ze het nog een keer, zegt hij weer 'tweh'. Vraagt ze what the hell dat betekent, antwoordt hij wéér 'tweh', hahaha. En hij werkt er echt al héél lang en die Rita weet als enige niet dat hij wél Nederlands kan. :'DD

    Maargoed, er werkt ook een opaatje. Van de twee weken dat ik daar nu werk, had hij tot gisteren echt nog geen woord gezegd. Maar gisterennamiddag zat ik dus boeken in te pakken voor verzendingen. Die opa en die buitenlander stonden een paar meter naast me in te pakken. Hoor ik ineens een fakking grappige lach. :'DD

    Die heks lacht dus ook écht als een heks. Serieus van HAHAHA HIHIHI *KNORRRRR* HAHAHAHA. :')

    Zat dat opaatje dus serieus die lach na te doen, samen met die buitenlander, hahaha. Maar dan een variant: HOHOHOHO *KNORKNOR* HOHOHOHO!. En dan gingen ze vervolgens helemaal neer om hun imitaties. :'DDD

    Gaat die opa even later vragen of ik niet blij was dat ik bijna van die heks vanaf ben (maandag is m'n laatste dag), komt ze juist binnenwandelen, hahaha. Ging hij vrolijk door met inpakken en die buitenlander maar geluidloos gniffelen. :'DDD

    Serieus, ik háát het daar zo hard, maar die mensen maakten m'n dag gewoon helemaal goed. :')

    Dus ik vind dat iedereen die mensen lauw vind vanaf nu. (nerd)


    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 19:53 ]

    Kuiste jij niet? Of was dat iemand anders? (nerd) En echt, ik knorde vroeger ook. Maar dat had ik overgekregen van iemand :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Geniaal ;D

    Bij mij werkt er een vent en die loopt de hele tijd te schelden, echt geweldig. Staat hij midden in de winkel: "Verdomme! Kutding!"


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ElNino schreef:
    Kuiste jij niet? Of was dat iemand anders? (nerd) En echt, ik knorde vroeger ook. Maar dat had ik overgekregen van iemand :'D

    Charissa kuist. (nerd)

    Nou die knor valt opzich wel mee, maar het is écht zo'n heksenlachje. :'DD

    Thingies schreef:
    Geniaal ;D

    Bij mij werkt er een vent en die loopt de hele tijd te schelden, echt geweldig. Staat hij midden in de winkel: "Verdomme! Kutding!"

    Hahaha dan zou ik me ook echt heel de dag kapotlachen. :'DDD

    Buhh jij bent er vanaf vanaf maandag, maar dan begint mijn hel weer! 5 dagen per week, waarvan 4 dagen achter elkaar, I'm gonna die! (huil)


    -

    InMyArms schreef:
    Buhh jij bent er vanaf vanaf maandag, maar dan begint mijn hel weer! 5 dagen per week, waarvan 4 dagen achter elkaar, I'm gonna die! (huil)

    I already died maar ik zal aan je denken als je aan het werk bent. (flower)

    hahaha -plat- (krul)


    Life is a beautiful struggle

    ik geef dansles serieus sommige van die gasten zijn misschien 1 jaar jonger dan mij. zei er gisteren zo een blonde gast: "voorwat kom jij eigenlijk naar deze les?" die andere blonde: "voor de lerares, ze heeft zo schattige krullen en ze is echt heel lenig." antwoordde die andere weer: "zou dat de enige plaats zijn waar ze lenig is?" zei de gast achter vreselijk lame. "vraag het haar anders, ze staat recht achter je." serieus die gasten zijn zowat een halve meter de lucht in gesprongen toen ze zich omdraaiden en zagen dat hij niet loog en ik dus echt achter hen stond.


    Change, the only good thing in this world.

    Die buitenlander is geniaal! x3


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik wil ook zo'n opa :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn oma knort ook (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Charissa kuist. (nerd)

    Nou die knor valt opzich wel mee, maar het is écht zo'n heksenlachje. :'DD


    Oh, dan was het Charissa. Ghahah :'D En ja, als ik jou ooit tegenkom, ik ga mijn lach zohard inhouden dan.
    Mijn lach is eng! ;D


    Some people make the world special just by being in it

    ik vind mijn werk leuk (cat)
    en mijn collega's zijn niet allemaal even leuk, zeg maar ;3
    maar ze zijn maf, dom, raar, en toch.. ze zijn echt heeel sociaal -de meeste dan-
    En ik vind het leuk ;3 vooral omdat ik 15 ben, en de meeste rond de 20 (A)
    maar ja :Y)
    ik vind het aan de ene kant wel jammer als ik daar weg zou gaan, want miss blijf ik daar ook wel werken na de vakantie, want het is echt gezellig ;3