• -ik weet niet of dit er al is, maar ik neem aan van niet.-
    In het begin als je je aanmeldt op quizlet krijg je een automatisch mailtje van Rutger (toch?). Zou het dan niet handig zijn om daar alvast een aantal forumregels in te zetten, de belangrijkste bijvoorbeeld. En de belangrijkste huisregels enzo. Dan hebben hun minder kans op een waarschuwing en weten hun gelijk al een beetje wat hier wél en niet geaccepteerd wordt. Want mij valt het op dat meestal de nieuwere leden hierop niet veel van regels afweten, logisch maar toch. Wie voor?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 20:32 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Oke ik ben voor. :'D

    Ik heb het 5x gelezen, voordat ik het begreep. :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik ben ook voor, want toen ik voor het eerst niet kwam wist ik absoluut niet wat mocht en niet mocht en kreeg ik wel eens waarschuwingen o.o
    Dus ik ben totally voor (:


    you're my favourite part of the day ~

    Goed plan

    Voor.

    Ik ben niet voor het drillerige, maar misschien is het welk handig.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Voor.


    Your voice was the soundtrack of my summer.

    Voor


    You are beautiful, you are love.

    Voor.
    Want het heeft verschrikkelijk lang geduurd eer ik door had dat er 'regels' waren.


    effort never betrays you

    voor :]


    -

    Voor.


    I need you like a heart needs a beat

    Voor.

    Eigenlijk is dat je eigen schuld als je een waarschuwing krijgt als je de regels niet gelezen hebt.
    Maar dat zou wel slim zijn, ja. ^^


    Let the Night embrace you

    Demoon schreef:
    Eigenlijk is dat je eigen schuld als je een waarschuwing krijgt als je de regels niet gelezen hebt.
    Maar dat zou wel slim zijn, ja. ^^

    Ik vind de huisregels dat ze helemaal onderaan de site zijn geplaatst ook niet echt geweldig, ik scroll nooit helemaal naar beneden.


    your eyes are like stars in the night.

    Ja ik zou er nu niet veel meer aan hebben, dus mij maakt het niet uit.


    Scream for mercy!

    Voor, aangezien er superveel mensen zonder toestemming een wedstrijd beginnen of reclame sturen, dat soort dingen ><


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.