• Lol, ik was laat.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 18:54 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    DarkSun schreef:
    (...)

    Haha.(:
    Straks is iedereen hier geband.
    Hoe is zo'n waarschuwing?
    Braaf als ik ben heb ik er nog nooit een gehad.


    Wel er staat gewoon in wat je fout hebt gedaan en het gelieve niet meer te doen ik ga eens kijken in mijn inbox of ik ze nog heb staan

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 20:58 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Als je het zo hard uithangt dat we geen andere keuze hebben, kunnen we zelfs gewoon permanent bannen. (krul)

    Die drie waarschuwingen regel is enkel voor standaard gevalletjes.

    ik vind dat iedereen eerst een waarschuwing moeten krijgen voor ze gebant worden he hoeft eigelijk alleen maar dit dan te zeggen:
    "als je niet op houd word je geband voor 48 uur" dat is een waarschuwing


    (Be)lieve in (you)rself

    Prodigy schreef:
    (...)
    Als je het zo hard uithangt dat we geen andere keuze hebben, kunnen we zelfs gewoon permanent bannen. (krul)

    Die drie waarschuwingen regel is enkel voor standaard gevalletjes.

    -voelt zich dom-
    Wat verstaan jullie dan onder ''standaard gevalletjes''?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Prodigy schreef:
    (...)
    Als je het zo hard uithangt dat we geen andere keuze hebben, kunnen we zelfs gewoon permanent bannen. (krul)

    Die drie waarschuwingen regel is enkel voor standaard gevalletjes.


    Ik blijf bij mijn standpunt: jullie hadden waarschuwingen moeten geven, er waren er meer dan hun drie die in dit topic bezig waren, hoor.
    En als die bans zijn omwille van die andere topics is het sowieso achterlijk stom.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    charissa97 schreef:
    (...)
    ik vind dat iedereen eerst een waarschuwing moeten krijgen voor ze gebant worden he hoeft eigelijk alleen maar dit dan te zeggen:
    "als je niet op houd word je geband voor 48 uur" dat is een waarschuwing

    Nou er is voldoende gewaarschuwd in het desbetreffende topic zelf dat het rustig moest worden en we anders stappen gingen ondernemen. Het werd enkel erger en er werd nog meer uitgedaagd We hebben dus inderdaad vervolgens enkele forumbans gegeven. (:

    Conflate schreef:
    (...)
    -voelt zich dom-
    Wat verstaan jullie dan onder ''standaard gevalletjes''?

    Als iemand bijvoorbeeld een andere users uitscheld of dergelijke. Maar in dit geval gingen ze gewoon met een hele groep rondkutten, uitdagen, regels breken en dergelijke. Dat is dus geen 'standaard' gevalletje meer, maar en groepsopstand. :'D

    Notebook schreef:
    (...)

    Wel er staat gewoon in wat je fout hebt gedaan en het gelieve niet meer te doen ik ga eens kijken in mijn inbox of ik ze nog heb staan


    Whoho.
    Spannend._O_


    effort never betrays you

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ik blijf bij mijn standpunt: jullie hadden waarschuwingen moeten geven, er waren er meer dan hun drie die in dit topic bezig waren, hoor.
    En als die bans zijn omwille van die andere topics is het sowieso achterlijk stom.

    De mensen die het ergst bezig waren heel de avond door hebben de bans gekregen. Er was voldoende gewaarschuwd in het topic zelf en dergelijke. Die bans zijn dubbel en dik verdient en daar gaan we geen discussie meer over voeren. :'DD

    Prodigy schreef:
    (...)
    Als iemand bijvoorbeeld een andere users uitscheld of dergelijke. Maar in dit geval gingen ze gewoon met een hele groep rondkutten, uitdagen, regels breken en dergelijke. Dat is dus geen 'standaard' gevalletje meer, maar en groepsopstand. :'D

    Ooowh


    *insert philosophical cringe expression here*

    Prodigy schreef:
    (...)
    De mensen die het ergst bezig waren heel de avond door hebben de bans gekregen. Er was voldoende gewaarschuwd in het topic zelf en dergelijke. Die bans zijn dubbel en dik verdient en daar gaan we geen discussie meer over voeren. :'DD


    Hmmpf, had gewoon heel de groep ban gegeven, had je twee dagen zonder discussie kunnen leven. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    hoe gaat het met iedereen?


    (Be)lieve in (you)rself

    Goed:Y) Met jou?


    --

    Freeway schreef:
    Goed:Y) Met jou?

    met mij gaat het ook goed


    (Be)lieve in (you)rself

    Hoi.


    Love is supposed to last forever.

    Buh.Valt wel mee.


    effort never betrays you