• Hallo lieve mensen,

    Na veel ongeluk in de liefde, mislukte dates, fake jongens van Quizlet en jongens die je niet zien staan heb ik eindelijk iemand gevonden. Sinds 24 maart zijn Destined en ik samen (H) We hebben het even stil gehouden, maar ik wilde het nu algemeen bekend maken. We hebben elkaar via Quizlet leren kennen en het klikte meteen tussen ons. We gingen al snel verder praten en twee weken later was onze meeting al. In het echt klikte het ook heel erg tussen ons. Daarom zijn wij een koppeltje geworden! Dus Quizlet heeft er weer een nieuw stelletje bij. Ik ben echt heel blij met hem, hij behandelt een meisje zoals ze behandelt wil worden. :) Hij maakt me ontzettend gelukkig! Ik ben Quizlet er heel erg dankbaar voor dat ik hem heb leren kennen. (flower)
    Dat wilde ik jullie gewoon even melden. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    gefeliciteerd!!
    en dat verhaal is zo lief.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Gefeliciteerd (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Gefeliciteerd!


    Your make-up is terrible

    Inviolable schreef:
    Gefeliciteerd (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Gefeliciteerd! :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd, wat een lief verhaaltje.

    Aaahw leuk :)


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    gefeliciteerd

    Awwww wat lief van je(H)
    Echt leuk dat je een topic hebt aangemaakt.

    Alles leek zo snel met jou te gaan, maar het was echt fijn samen met jou. het klikte egt vanaf het eerste moment al goed tussen ons en het is echt zo leuk je in het echt te ontmoeten.

    Your my little butterfly

    Ik ben ook echt zo blij met jou. Jij bent echt leuk, geweldig, slim en grappig. We hadden echt zoveel lol :) Ik ben ook zo dankbaar voor dat ik jou heb ontmoet. We blijven echt samen voor een hele hele lange tijd, maar laten we beginnen met voor altijd :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik heb mijn vriendin ook hier leren kennen, en nu zijn we al bijna 6 maanden samen, nog 4 dagen! :) thank Quizlet! Hehe, veel plezier jullie 2 samen en gefeliciteerd! :)


    Signature:

    Perez schreef:
    Ik heb mijn vriendin ook hier leren kennen, en nu zijn we al bijna 6 maanden samen, nog 4 dagen! :) thank Quizlet! Hehe, veel plezier jullie 2 samen en gefeliciteerd! :)


    Aww wat leuk zeg :D Haha, nog een Quizlet koppeltje. Zijn er eigenlijk nog meer? :O

    Maar bedankt voor alle leuke reacties! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    congratulations :D


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Inviolable schreef:
    Gefeliciteerd (:


    Tell me about it, stud.

    Dat is echt lief!!! (: Gefeliciteerd!!


    One Who Travels A Higher Path.

    Inviolable schreef:
    Gefeliciteerd (: