• Konwanba <3

    Sinds iemand me aanbevolen heeft om bleach te kijken .. kijk ik het ! BEN ZO SUPER ADDICTED !
    Anyways ik vroeg mezelf af wrm hier zo weinig story's over bleach zijn.. of zoek ik gwn verkeerd ? Want bleach is toch eig wel een van de populairste anime's ! Of vinden gwn niet veel mensen het leuk ?

    Anyways .. het is nogal jammer =o

    Sayonara ^^


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    hmm ik vroeg me ook af waarom er geen story's over zijn, ik vind het ook een leuke anime ^^


    true beauty is on the inside ^^

    Konbanwa. ^^
    Ik kijk ook Bleach. ben op de moment aan episode 22.

    En eigenlijk vind ik dat niet echt een anime om een fanfic over te schrijven, want alle mogelijke verhaallijnen ondergaat Ichigo al. :'D

    Ja ne~!


    Let the Night embrace you

    Demoon schreef:
    Konbanwa. ^^
    Ik kijk ook Bleach. ben op de moment aan episode 22.

    En eigenlijk vind ik dat niet echt een anime om een fanfic over te schrijven, want alle mogelijke verhaallijnen ondergaat Ichigo al. :'D

    Ja ne~!

    Ne-ne .. Je hebt gelijk .. maar je zou wel wat kunnen bedenken hoor.
    Misschien moet ik er maar eens een gaan beginnen xD
    Hmm je zou iemand een vriend van ichigo of soul socity kunnen maken. Als je een OC hebt hoeft het niet de hoofdpersoon te zijn . ..
    Wright ?

    xoxo--


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Ik vond Bleach best wel saai, er gebeurd best wel vaak het zelfde.. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ja wel jammer dat er niet veel van dat soor story's zijn want het meeste is van naruto en alles maar meestal nei van die andere en ik lig altijd helemaal dubbel om bleach xD


    Miracle!!

    Bleach had wel goede stukken, alleen duurden de fillers me altijd veeeel te lang om m'n geduld te kunnen bewaren.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik kijk Bleach iig nog niet, ben nu te druk bezig met andere Anime's die ik écht af wil kijken. 8D
    En als ik dit er nog bij ga kijken, gaat het echt niet meer goed komen. (':


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    forever13546 schreef:
    hmm ik vroeg me ook af waarom er geen story's over zijn, ik vind het ook een leuke anime ^^


    All this dampness is damp.

    ik vind bleach ook geweldig. als je wilt kan ik een bleach story schrijven? ik heb genoeg fantasie x3 veel te veel zelfs. mail me maar want ik denk niet dat ik dit topic nog terug ga vinden x3


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    Ik vind bleach egt geweldig!
    Yoruichi is vet en Grimmjow een lekker ding!
    Waarom vind iedereen tog Naruto zo leuk ¬¬
    Ik bedoel... BORING! (nerd)


    HUGE Anime fan! Nyaa~ (=^.^=)

    Ik <3 Bleach. Een vriendin van mij keek het en bleef maar zeuren dat ik het moest kijken en hoe leuk het wel niet was. Haha, nou nu ben ik er dus echt verslaafd aan ^.^


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    ik weet niet of ik het hier zou zeggen maar
    door dat het toch een forum is over bleach :)
    zijn er hier enkele bleach cosplayers van belgië?
    wij gaan namelijk een fanmade cover maken van de rock musical bleach code 001 !! xD

    maar we hebben nog enkele personen nodig
    zoals 2 random shinigami's (hollows)
    aizen sousuke
    renji abarai
    yamada hanatarou

    en hisagi shuuhei!

    de gesprekken worden in het engels gedaan en de liedjes in het japans (origineel)
    de bedoeling is dat je zingt,danst en acteert :)
    dit word gefilmt en op youtube gezet!!
    als alles goed verloopt komt er mss nog een voorstelling van!!

    heb je interesse of ken je iemand die interesse zou hebben???

    laat me zeker iets weten dit is echt super belancgrijk!!!! :D