• Naast Georg heeft ook Gustav nu een vriendin! Dat stelt Tom vast in dit filmpje. Het is het eerste filmpje op die site en ongeveer op 14:45 zegt hij:"Bij ons zijn er twee weggegeven. Onze drummer en onze bassist." En dan zeg ik:"Gefeliciteerd, Gustav!" :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Bill zal ook wel blij zijn voor hen, hoor. Ik bedoel maar, het zijn, zijn beste vrienden. En ze zijn er niet mee gaan lopen, die meisjes hebben gevoelens voor Georg en Gustav en niet voor Bill. (:


    Met ermee gaan lopen, bedoel ik dan eerder het geluk dat de G's wel een vriendin gevonden en Bill nog niet.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Optimistic schreef:
    Gek dat de twee populairste -Tom & Bill- overblijven, maar ergens was dat ook te verwachten.
    Maar, gefeliciteerd Gustav! (:


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    oooh, jippieee!
    Ik ben echt blij voor hem :-)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Shade schreef:
    Dan zeg ik ook: gefeliciteerd Gustav^^


    Never forget the things that make you smile

    Terminatrix schreef:
    Leuuk^^

    als ze maar geen haatbrieven gaat krijgen van gestoorde fans ;x
    Nöh zal wel goed komen. Bijna niemand weet nog steeds wie Georg's vriendin is terwijl ze echt al heel erg lang met elkaar gaan. Bij Gustav zal dat dan ook wel meevallen.


    Wie du mir, so ich dir.

    appelkirst schreef:
    (...)
    Nöh zal wel goed komen. Bijna niemand weet nog steeds wie Georg's vriendin is terwijl ze echt al heel erg lang met elkaar gaan. Bij Gustav zal dat dan ook wel meevallen.


    ik denk dat het bij Tom en Bill moeilijker gaat worden, om prive te blijven xd

    Ik ben blij voor hem:'D


    Ivar Oosterloo.