• ik ben echt zwáár verliefd en mijn vriendje is écht alles voor me. Maargoed, het is na 3 maanden en een korte break-up nu weer voor 3 weken aan en ik ben alleen maar bij hem. Maar ik wil echt niks anders en als ik niet bij hem ben, kan ik me op niks anders concentreren en wil ik zo snel mogelijk naar hem toe!
    Maar m'n vriendinnen beginnen zich een beetje dood aan me te ergeren, omdat ik vrijwel alleen maar bij hem ben. x) ik heb echt het idee dat ik moet kiezen, en dat wil ik niet!
    heeft iemand dit ooit meegemaakt, of tips? Merci.


    It's time to be happy again.

    Je hoeft helemaal niet te kiezen, iets meer tijd maken voor je vriendinnen is toch niet zo erg? Misschien kun je hem dan even uit je hoofd zetten. Dat is ook gezond voor je =3


    Life is hard and then we die

    Hem uit mijn hoofd zetten is geen optie. Serieus, ik weet niet wat het is, maar ik kan écht alleen maar aan hem denken! Best wel irritant. Maargoed, ik zie hem dit hele weekend niet en ga alleen maar partycrashen met m'n vriendinnetjes, dus ik hoop dat het hierna weer goed is. x)


    It's time to be happy again.

    verdeel je tijd over je vriendinnen en je vriendje. ik snap wel dat als je verliefd bent je alle tijd samen met hem wil doorbrengen maar je vriendinnen zijn ook erg belangrijk


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Verliefdheid gaat een keer over, (maar mooi ook, want een menselijk lichaam is daar niet op gebouwd).
    Dus dan gaat afspreken met vriendinnen wel meer komen..


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    gewoon wat meer tijd vrij maken voor je vriendinnen, en miss dat jullie met zn allen een keer wat kunnen doen ofzo (:

    Je vriendinennen sowieso niet laten stikken voor een vriendje. Dat is het stomste wat je kan doen, en je maakt er heel veel mee kapot..

    Heb ik ook meegemaakt. Ik heb een half jaar mijn vriendinnen keihard laten vallen voor mijn toenmalige vriendje. Maar dat is sowieso het slechtste wat je kan doen - want in the end, zij zijn wat jij het meest nodig hebt.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."