• Zoals een aantal van jullie weten ben ik naar het Sziget Festival geweest in Boedapest, Hongarije, speciaal voor MakeBelieve (say I'm crazy). :Y)

    Zaterdag vertrok ik met het vliegtuig naar Boedapest, en we hadden vertraging. Daar baalde ik goed van. Toen hadden we de vlucht, ik haat vliegen serieus, mijn oren zijn heel gevoelig voor de luchtdruk, dus zodra die anders is klapt alles dicht en krijg ik een helse pijn in mijn hoofd en oren. Vandaar dat ik ook dit keer weer jankend in het vliegtuig zat tijdens het landen... Op het vliegveld wachtte de oom van mijn vader ons op (Ik ben half hongaars dus sliep bij familie). Het is daar de gewoonte om iemand gedag te zeggen met 2 kussen. Dus ineens krijg ik 2 kussen op mijn wang. Haha nja, de rest van de dag heb ik naar hem en mijn vader geluistert waar ik niks van kon verstaan omdat ik geen hongaars spreek en huin geen engels. Lekker dus.

    Zondag was het vroeg op want we gingen naar een vliegshow voor papa, hij is vliegtuig spotter. We hebben dus serieus 12 uur op dat vliegveld gezeten! Ik was er helemaal klaar me toen we vertrokken en was ook behoorlijk boos op hem, want dit wasn MIJN reis, MIJN examen cadeau!

    En toen was het maandag, dag -1 op sziget, de dag dat MakeBelieve zou spelen! We vertrokken om 12 uur richting het Sziget eiland en kwamen er om half 1 aan. Het was er zooo DRUK! Niet normaal, we hebben tot half 2 in de rij gestaan en kwamen er toen door door middel van voordringen (ja nietzo netjes maar iedereen wilde de camping op en ik kwam alleen voor MakeBeleive en wilde hun dus niet missen). Wij als een gek naar het podium waar het te doen was gegaan. Zag ik ze eerst niet, loop ik om, zie ik Pim staan. Oh wat was ik blij ze te zien, ik ging Pim even gedag zeggen toen ook Joey er meteen aan kwam lopen toen hij me zag. Mijn pa stelde zich ook netjes voor en toen plofte ik in het gras, gewoon voor het podium bij MakeBelieve. We hebben gewoon lekker gepraat over van alles en nog wat.

    Toen was het showtime, ze gingen backstage en ik ging met mijn vader bij de moeder en zus van Pim zitten. Toen ze begonnen met soundchecken ging ik met mijn camera vooraan staan. Werkelijk de show was TOP! Echt de sfeer en alles zat er goed in. Je kon wel merken aan Joey dat hij een beetje zenuwachtig was voor zijn engels, maar dat ging ook super (ik zal jullie verder gezever besparen)! Toen de show voorbij was riep ik Joey even voor een setlist, dus hij sprong van het podium en gaf hem aan mij, daarna vroeg ik Björn om zijn plectrum en ook hij kwam hem geven. Ik helemaal blij natuurlijk! :'D

    Toen liep ik terug naar mijn vader, hij had al aardig wat bier op en was nogal, aangeschoten... Toen ging hij dus tegen heel MakeBelieve wel 2 of 4 keer zeggen dat hij het helemaal geweldig vond en dat ze echt goed live waren. Toen kwamen de jongens weer even op het gras zitten en Björn had serieus een stoeltje mee genomen en ging gewoon liggen zonnen, haha! Ik had al een paar keer aan de jongens gevraagt of ik met heel de band op de foto kon maar steeds miste er iemand. Toen zaten we eindelijk met zijn alle, wil ik vragen of we op de foto kunnen komt mijn vader met zijn dronke kop aan, "Anouk durft het niet te vragen, maar zou ze met heel de band op de foto kunenn?" Nou iedereen moest lachen en ik heb hem echt even duidelijk gemaakt dat hij niet meer moest drinken en zijn mond moest houden. Nou toen ging hij de foto maken (zie linkje onder bericht). Uiteindelijk stond ik nog met Joey en Pim te praten ging mijn vader vragen of ze iets te drinken wilde. Toen ging joey lachen en zei hij dat hij juist ons wat te drinken moest aanbieden omdat het voor hun gratis was! Dus hij vroeg of mijn vader nog een biertje wilde. Dus ik stond zowat te smeken of hij dat niwt wilde doen want hij had al teveel op! Ging joey het toch halen en kwam hij terug met een cola voor mij.

    Toen hebben Björn me nog laten drinken uit een emmertje gevult met een of andere wodka. Het was heel lekker maar ik heb geen flauw idee wat het precies was. Toen vroegen ze nog of ik mee ging naar de Jack Daniels Bar, maar dat heb ik maar afgeslagen, ik moest sowieso gaan binnen een uurtje en een dronken vader was al genoeg, anders hadden we de weg naar de uitgang niet meer kunnen vinden denk ik haha. Toen ging ik dus afscheid van heel de band nemen. Ik kreeg van iedereen ene knuffel en ze hoopte me snel weer te zien en vonden het leuk dat ik er was.

    De dag erna zijn we boedapest in gegaan en hebben we nog wat dingetjes gekocht. Woensdag vlogen we weer vroeg terug, 6 uur. Dus dat was om half 4 opstaan! Nou ik meen het, ik was dood op. Ik ben als zombie naar het vliegveld gegaan en kwam als een zombie uit het vliegtuig (met weer zeer pijnlijke oren) en was zo blij om mijn moeder weer te zien, die ons stond op te wachten met een leuke 'Welkom thuis' balon.

    Foto's:
    Ik en MakeBelieve
    Concert foto's
    Welkom thuis (ik zie er nogal moe en brak uit)

    Owja, die foto van mij en MakeBelieve heeft Pim als profiel foto en Björn heeft hem ook op hyves en daarom word ik gestalt door jaloerse fans, haha love them <3


    -

    Enough schreef:
    Oeh ik vind het zo ontzettend cool voor je! En jaloerse fans moeten niet zeuren.
    Ik heb lekker ook een setlist en een plectrum van Björn, en ook van Marvin :Y)

    Ja ik weet niet of je de formspring van marloes in de gaten houd, maar daar werden weer rare dingen over me gezegt.
    Ja maar ik heb de setlist van hun eerste buitenlandse optreden (puh) en ik wil ook een plectrum van marvin ):


    -

    InMyArms schreef:
    (...)
    Ja ik weet niet of je de formspring van marloes in de gaten houd, maar daar werden weer rare dingen over me gezegt.
    Ja maar ik heb de setlist van hun eerste buitenlandse optreden (puh) en ik wil ook een plectrum van marvin ):

    Nee, ik heb wel formspring maar lees dat nooit, ook niet die van anderen dus :')
    JALOERS (eigenlijk niet, maar dat weet je zelf ook wel x'D)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Enough schreef:
    (...)
    Nee, ik heb wel formspring maar lees dat nooit, ook niet die van anderen dus :')
    JALOERS (eigenlijk niet, maar dat weet je zelf ook wel x'D)

    Hahaha, ja formspring suckt :'D
    <3333


    -