• het gaat over Mila,een meisje met arme ouders die het beste met haar voorthebben en haar daarom naar een engelse kostschool sturen waar ze maanden voor gespaard hebben. ze komt terecht in een wereld vol verwende rijke tiener meisjes die alles krijgen wat hun hartje begeerd. ze valt totaal uit de boot met haar merkloze kleding en make-up loze gezicht. daarom doet het meisje zich voor als een rijke erfgename. ze wordt populair en wordt zelfs verliefd maar wat als de grote bitch van de school haar geheim ontdekt en dit verraad ?

    geen sterren erin alleen bitches and boys.. wie wil maken ? xD

    http://www.quizlet.nl/quiz/260525/im-popular-for-something-which-im-not-1/


    We can only learn to love by loving.

    Hahha heb je voor die titel gekozen? :'D Tof!.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Hahha heb je voor die titel gekozen? :'D Tof!.


    Ja man i love die titel n_n


    We can only learn to love by loving.

    ik had niet voor die titel gekozen.... maarr...ga um wel maken!!xD
    xx

    ik had niet voor die titel gekozen.... maarr...ga um wel maken!!xD
    xx


    YAAYYY xD


    We can only learn to love by loving.

    MIJN TITELS WAREN BETER!
    en mijn naam is beter en en en..
    Ik mag jou niet meer als niet-vriendje
    Nu ben je mijn Dubbel-niet-niet vriendje xD
    Enn wees maar jaloers ,wnt ik ben lkkr een vampier Aliën ,, duss nu heb je gèen genial iemand in jou serie O.olkkr puh,,eigen sguld xd


    Crack a bottle

    dude, das mijn titel!! ;3 ik zal wel ff kijken xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik heb um gemaakt!! en een reactie achter gelaten.. maar mensen.. het is echt een goede serie/quiz....^^ maak hem maar!!xD

    @Fairy..

    en i kwou je nog wel samen met bluebell in de serie douwen.. nou niet meer xd
    nu alleen bluebell xD


    We can only learn to love by loving.

    @Nicol
    Pff , je mag mijn GENIAALE naam niet eens meer gebruiken >< Wnt wnt wnt ,dat seg je de hele tijd maar tog doe je het nooit O.o
    En en enn ,, Jij ging mij somaar inruilen voor die Mika kind [/zwaar beledigt] Terwijl ik vèèèèèl liever ben dan de hele wereld bij elkaar xD


    Crack a bottle

    Ehm, dat is incorrect Engels.


    Life is hard and then we die