• Rose houdt van Benjamin :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oke, ik stink naar kaka

    Ik las net dat hele gedoe met Sem (cat) Is er iemand die het mij kan uitleggen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik las net dat hele gedoe met Sem (cat) Is er iemand die het mij kan uitleggen?

    Nou heel snel dan; Ik begon een rel, een aantal deden mee, sommige kregen forumban, waaronder ik, lol. de mods gingen ons bespieden op de Q-chat, lazen dat Sem ons info gaf, en toen werd ze eruit gegooid. Máár ze schoven een boel dingen die ík had gedaan op haar af, en toen werd ik boos en toen mn forumban voorbij was begon er weer één dikke discussie hahaha(nerd)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 13:09 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Armin schreef:
    (...)
    Nou heel snel dan; Ik begon een rel, een aantal deden mee, de mods gingen ons bespieden op de Q-chat, lazen dat Sem ons info gaf, en toen werd ze eruit gegooid. Máár ze schoven een boel dingen die ík had gedaan op haar af, en toen werd ik boos en toen mn forumban voorbij was begon er weer één dikke discussie hahaha(nerd)



    Aaaah nu is het al wat duidelijker. :Y)


    Your make-up is terrible

    En dat was je eigen schuld, jij ging schelden Rose. En met schelden los je niks op (A). Buh, ik ben té braaf/


    SLOAN.

    Assassin schreef:
    (...)


    Aaaah nu is het al wat duidelijker. :Y)

    Nu ben je ook weer up-to-date (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Armin schreef:
    (...)
    Nu ben je ook weer up-to-date (krul)


    Een beetje wel. Dit soort dingen gebeuren altijd als ik weg ben, niet eerlijk! (huil)


    Your make-up is terrible

    Oh, en nu ga ik even Spaans lunchen.


    SLOAN.

    Assassin schreef:
    (...)

    Een beetje wel. Dit soort dingen gebeuren altijd als ik weg ben, niet eerlijk! (huil)

    Maar nou moet je niet weer weg gaan, want dan begin ik weer een rel hoor. Ter ere van jou (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Armin schreef:
    (...)
    Maar nou moet je niet weer weg gaan, want dan begin ik weer een rel hoor. Ter ere van jou (krul)


    Awesome (krul) -gaat weg-


    Your make-up is terrible

    Doe mij een toppertje of een breezer ananas, en doe er ook maar een drie dubbele whisky bij. Want vanavond, gaan alle remmen los. En dan dansen en zingen we zo blij.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Assassin schreef:
    (...)

    Awesome (krul) -gaat weg-

    WAAR IS ZE. IEMAND MOET ME VERTELLEN WAAR ZE IS. &$*#@*(@*#@( waaaaaaaaaaar is ze (huil)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Armin schreef:
    (...)
    WAAR IS ZE. IEMAND MOET ME VERTELLEN WAAR ZE IS. &$*#@*(@*#@( waaaaaaaaaaar is ze (huil)


    Mahahah ik denk dat ik het vliegtuig terug neem naar Bodrum. Niet doorvertellen he.


    Your make-up is terrible

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Die gast zeker die zichzelf af stond te trekken bij de cam ;_;

    ahum. Gasten.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    HALLO!


    The way we live, is the way we die