• Ik plaats deze in lifestyle, omdat tattoo's ook een lifestyle zijn en daar dus wel degelijk onderdeel van uitmaken.

    Hoe oud was jij toen je je eerste tattoo kreeg?
    Wat voor heb je toen genomen? En waarom?


    Ik zelf was 15 toen ik mijn eerste tattoo kreeg van mijn ouders. Ik had in die tijd een hoop meegemaakt en het ging een periode heel goed, waar ik als 'beloning' een tattoo voor mocht nemen. Dat werd dus de naam van mijn zus op mijn voet. (:
    [Overigens een van de weinige die ik had gemogen van mijn ouders, maar ik wou het ook heel graag. Mijn zus had namelijk een paar jaar eerder mijn naam op haar voet laten tattooeren. En zij mocht haar eerste op haar 18e pas. :'D]

    -
    Ik vraag trouwens niet om reacties van mensen die geen tattoo willen. Alleen van diegene die hem wel hebben of zouden willen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 13:29 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ben 16 en ik mag er geen. Pas als ik 18 ben.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ehm... ik wil helemaal geen tattoo :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Reassurance schreef:
    Ik ben 16 en ik mag er geen. Pas als ik 18 ben.


    Dat was bij ons ook de regel. Maar ik kreeg hem eerder door 'omstandigheden' om het maar zo te zeggen.
    Daarna mocht ik ook absoluut geen tot mijn 18e. Nu ben ik 19 en ga ik binnenkort voor een 2e, redelijk grote tattooage.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb er nog geen maar ik wil er wel een dat doe ik later als ik ouder ben.


    Keep on smiling

    Ik mag van mijn ouders geen tattoo, maar als ik achttien ben ga ik er wel een laten zetten (:

    Edit: Ik wil dan graag het teken van mijn lievelingsband op mijn enkel of schouderblad ofzo. Gewoon een heel kleintje. Omdat die muziek zoveel voor mij betekent en het mij door heel wat rotte periodes heeft geholpen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 13:57 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Als ik 18 word neem ik een tattoo, twee vleugeltjes op mijn schouderbladen, dat is iets wat echt bij mij past, en het staat voor mijn overleden opa en oma. Het eerste idee dat mijn moeder goed keurt haha.


    Your make-up is terrible

    Ik mag een tattoo als ik wil, maar ik neem er (nog) geen.


    Some people make the world special just by being in it

    Vraagje aan de mensen die geen hebben maar wel willen. Wat voor soort tattoo hebben jullie dan in gedachten en waarom?

    @ Assasin, dat is inderdaad een erg mooi idee.
    Zelf wil ik een van een tekening van een leeuw die mijn moeder als jonge vrouw heeft gemaakt. Mijn sterrenbeeld is namelijk leeuw, die van mijn vriend, mijn vader, mijn oma, mijn oma's broer en nog meer mensen die ik ken ook. Dus dat vind ik persoonlijk een heel mooie om te laten zetten en die ik ook echt met trots zal dragen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 13:36 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik mag pas een tattoo laten zetten wanneer ik het huis uit ben.. Mijn vader heeft het niet zo op tattoos.
    Wel heb ik het ontwerp al klaar en ben er ook zeker van dat ik hem wil laten zetten op mijn linker schouderblad. Mijn chinese sterrenbeeld(geit) en een lotus bloem dat voor zuiverhuid staat, en dat herinnert mij eraan dat ik niet alleen het negatieve moet zijn of me moet ergeren aan andere mensen.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik heb er geen en ik wil er ook geen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Afterlife schreef:
    Vraagje aan de mensen die geen hebben maar wel willen. Wat voor soort tattoo hebben jullie dan in gedachten en waarom?

    Ik wil gewoon later de naam van mijn kind ergens laten zetten.


    Keep on smiling

    ik wil er enkele maar ik magniet tot ik 18 ben --'

    ik zou dan een bliksemschicht op mijn pols nemen, een driehoekje op mijn enkel en deze hier in het zwart


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik heb al vaker een Henna-tattoo gehad? Pijnloos, mooi, en gaat binnen 1 week weg. 8D Maar, ik ben niet van plan een echte tattoo te nemen, en ik ben nog veel te jong. En mijn moeder zou een hartaanval krijgen.


    All this dampness is damp.

    Ik heb nog geen tattoos. Ik zou er wel graag een willen. Weet alleen nog niet wanneer ik er eigenlijk een mag (': Misschien een portret van mijn ouders ergens. Geen idee waar.

    Ik had mijn eerste tattoo toen ik 19 was (ik heb mijn tattoo al bijna een jaar!). Het is een muzieknootje op mijn rechter bovenbeen. Deze tattoo staat voor mijn liefde voor muziek.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg