• Helleu iedereen! ^^

    Zoals enkelen onder jullie vast al wel opgemerkt hebben, zijn er enkele personen van Quizlet gegooid. Tijdelijk en permanent, wel te verstaan. Dit heeft alles te maken met de gebeurtenissen van de afgelopen dagen en om verwarring te voorkomen, willen we met dit topic jullie op de hoogte brengen wat onze beweegredenen zijn achter deze bans / straffen en waarom welke persoon voor zoveel tijd geband is. Het is dan ook de bedoeling dat hier verder géén topics over aangemaakt worden. Frustraties en vragen kun je hier neerzetten, we zullen ons best doen om elke vraag fatsoenlijk te beantwoorden en mensen van hun frustraties af te helpen.

    Armin & Torresss
    Permanente ban. Dit wegens het pesten van een user (geldt enkel voor Torresss) en het ‘bedreigen’ van Rutger, die hier absoluut niet mee gediend was, of het nu een grapje was of niet. Op Quizlet is geen plaats voor personen die met trots melden dat ze iemands adres hebben en dus gerust even langs kunnen gaan om die persoon een kopje kleiner te maken. Nogmaals, grap of niet, maakt niet uit. Rutger was hier ab-so-luut niet mee gediend.

    Strobelight
    30 dagen. Dit omdat ze serieus over de schreef gegaan is tijdens het ‘rellen’, niet van ophouden wist wanneer we haar meermaals vroegen te stoppen, andere users erin meesleurden, en er nog heel veel plezier in had ook om een andere user te pesten.

    Freeway
    30 dagen. Om dezelfde reden als Strobelight. Daarbij zijn wij ook absoluut niet gediend dat ze een andere user bedreigde. Een discussie voeren mag, maar uiteindelijk gaan dreigen tolereren wij hier absoluut niet.

    Conflate, Geesz, Trekvlek, Jellaniee, Rooftops
    7 dagen. Een veel lichtere straf dan bijvoorbeeld Freeway en Strobelight omdat ze vooral ‘meeliepen’ met de anderen en zich uiteindelijk niet zo erg misdroegen. Verder vonden Conflate, Geesz en Trekvlek het ook leuk om een andere user te pesten wegens haar ‘uiterlijk’. Pesten via het internet is wel een héle gemakkelijke manier om jezelf beter te laten voelen en ook dat kan écht niet op Quizlet.

    Forlan
    7 dagen. Mede omdat ze ook ‘meeliep’ met de rel, zoals de personen hierboven, maar ook mede omdat ze vertrouwelijke informatie heeft laten lekken. In het verleden zijn hier users permanent voor geband, dus deze straf is nog mild. Verder vond ook Forlan het leuk om een user te pesten om haar ‘uiterlijk’, zoals enkele bovenvernoemde user.

    Dit was het wel. Zoals bovenaan al vermeld is geweest, willen wij hier verder geen andere topics over zien. Vragen en dergelijke mogen dus gewoon in dit topic gezet worden.

    Verder wil ik jullie ook nog eens wijzen op onze bemiddelaars. Zij zijn er niet voor niets. Als je problemen hebt met moderators of users, dan kun je altijd naar hen stappen. Ze zijn te vertrouwen en willen niets liever dan de relatie dus users of de relatie tussen moderators en users versterken.

    Hopelijk is zo alles een beetje duidelijk en again: vragen in dit topic alsjeblieft!

    De Moderators

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 aug 2010 - 13:35 ]

    Dropkogel schreef:
    quizlet word steeds strenger (cat). en saaier.


    Mee eens(cat)

    La question, zou er ook zo over gedaan worden als andere mensen gebant zouden worden? ik bedoel, ik vond ze ook harstikke aardig maar ze zijn toch niet meer als iemand anders? -niet onaardig bedoeld natuurlijk-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Breezy schreef:
    (...)

    En vervelender, irritanter, stommer, enzovoorts.

    ER staat een kruisje in je rechter boven hoek hoor.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Fjoeeeeeeeeeeeee, eigenlijk is Q nu gewoon D O O D


    The soul needs autumn.

    Prodigy schreef:
    Oké, ik dácht dat jullie volwassen genoeg waren om hiermee om te gaan, maar blijkbaar heb ik dat verkeerd ingeschat. :')

    Gelieve een beetje normaal te doen, Armin en Torresss komen toch niet terug, niets aan te veranderen. (:

    -Hoofd omlaag- -Baalt- -Huilt de nieuwe grote oceaan- -Smeekt- -Hangt aan Prodigy's been- -Huilt nog meer- -Huilt zo hard dat haar broek nat word- -Blijft aan Prodigy's been hangen- -Huilt:- Waarom? Waarom? De wereld is zo wreed! -Laat niet los- -Blijft aan Prodigy's been hangen wat er ook gebeurt- -pakt tatoeeer spul- -Tatooeerd op Prodigy's been: 'Rose en Danique moeten terug komen'- -Ze hartjes rond de tekst- -Versiert de tekst- -Blijft aan prodigy's been hangen- -Huilt nog meer- -Maakt foto van de tatoo- -Zet foto op internet- -Hoopt dat vele het er mee eens zijn- -Kijkt Prodigy met grote ogen aan- -Blijft aan Prodigy's been hangen- -Wijgert los te laten- -Huilt nog meer-

    Maunier schreef:
    (...)
    Of de kinderen op de site weten gewoon niet van ophouden.
    Echt makkelijk om andere mensen altijd de schuld te geven.

    Is zo (cat).


    The way we live, is the way we die

    APettyfer schreef:
    Fjoeeeeeeeeeeeee, eigenlijk is Q nu gewoon D O O D

    Ga dan gewoon.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    APettyfer schreef:
    Fjoeeeeeeeeeeeee, eigenlijk is Q nu gewoon D O O D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    APettyfer schreef:
    Fjoeeeeeeeeeeeee, eigenlijk is Q nu gewoon D O O D

    idd.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 12:31 ]


    The way we live, is the way we die

    APettyfer schreef:
    Fjoeeeeeeeeeeeee, eigenlijk is Q nu gewoon D O O D

    Mijn god, even serieus, zijn jullie nou weer gaan discussiëren?


    Life is hard and then we die

    CescieCesc schreef:
    Weet er iemand toevallig iets om Benjamin terug te krijgen?(cat)


    Zeggen dat Rose áls ik bij haar ben of zij bij mij, dat we dan op mijn account zitten?


    Smiling but close to tears.

    Q is niet dood, Q heeft alleen een dipje (cat)


    SLOAN.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    -Hoofd omlaag- -Baalt- -Huilt de nieuwe grote oceaan- -Smeekt- -Hangt aan Prodigy's been- -Huilt nog meer- -Huilt zo hard dat haar broek nat word- -Blijft aan Prodigy's been hangen- -Huilt:- Waarom? Waarom? De wereld is zo wreed! -Laat niet los- -Blijft aan Prodigy's been hangen wat er ook gebeurt- -pakt tatoeeer spul- -Tatooeerd op Prodigy's been: 'Rose en Danique moeten terug komen'- -Ze hartjes rond de tekst- -Versiert de tekst- -Blijft aan prodigy's been hangen- -Huilt nog meer- -Maakt foto van de tatoo- -Zet foto op internet- -Hoopt dat vele het er mee eens zijn- -Kijkt Prodigy met grote ogen aan- -Blijft aan Prodigy's been hangen- -Wijgert los te laten- -Huilt nog meer-

    Sorry, helpt niet. (cat)

    Hush schreef:
    (...)
    ER staat een kruisje in je rechter boven hoek hoor.


    Ja weet ik.
    Er staat ook een vakje beneden om te reageren op een topic.


    Smiling but close to tears.