• Helleu iedereen! ^^

    Zoals enkelen onder jullie vast al wel opgemerkt hebben, zijn er enkele personen van Quizlet gegooid. Tijdelijk en permanent, wel te verstaan. Dit heeft alles te maken met de gebeurtenissen van de afgelopen dagen en om verwarring te voorkomen, willen we met dit topic jullie op de hoogte brengen wat onze beweegredenen zijn achter deze bans / straffen en waarom welke persoon voor zoveel tijd geband is. Het is dan ook de bedoeling dat hier verder géén topics over aangemaakt worden. Frustraties en vragen kun je hier neerzetten, we zullen ons best doen om elke vraag fatsoenlijk te beantwoorden en mensen van hun frustraties af te helpen.

    Armin & Torresss
    Permanente ban. Dit wegens het pesten van een user (geldt enkel voor Torresss) en het ‘bedreigen’ van Rutger, die hier absoluut niet mee gediend was, of het nu een grapje was of niet. Op Quizlet is geen plaats voor personen die met trots melden dat ze iemands adres hebben en dus gerust even langs kunnen gaan om die persoon een kopje kleiner te maken. Nogmaals, grap of niet, maakt niet uit. Rutger was hier ab-so-luut niet mee gediend.

    Strobelight
    30 dagen. Dit omdat ze serieus over de schreef gegaan is tijdens het ‘rellen’, niet van ophouden wist wanneer we haar meermaals vroegen te stoppen, andere users erin meesleurden, en er nog heel veel plezier in had ook om een andere user te pesten.

    Freeway
    30 dagen. Om dezelfde reden als Strobelight. Daarbij zijn wij ook absoluut niet gediend dat ze een andere user bedreigde. Een discussie voeren mag, maar uiteindelijk gaan dreigen tolereren wij hier absoluut niet.

    Conflate, Geesz, Trekvlek, Jellaniee, Rooftops
    7 dagen. Een veel lichtere straf dan bijvoorbeeld Freeway en Strobelight omdat ze vooral ‘meeliepen’ met de anderen en zich uiteindelijk niet zo erg misdroegen. Verder vonden Conflate, Geesz en Trekvlek het ook leuk om een andere user te pesten wegens haar ‘uiterlijk’. Pesten via het internet is wel een héle gemakkelijke manier om jezelf beter te laten voelen en ook dat kan écht niet op Quizlet.

    Forlan
    7 dagen. Mede omdat ze ook ‘meeliep’ met de rel, zoals de personen hierboven, maar ook mede omdat ze vertrouwelijke informatie heeft laten lekken. In het verleden zijn hier users permanent voor geband, dus deze straf is nog mild. Verder vond ook Forlan het leuk om een user te pesten om haar ‘uiterlijk’, zoals enkele bovenvernoemde user.

    Dit was het wel. Zoals bovenaan al vermeld is geweest, willen wij hier verder geen andere topics over zien. Vragen en dergelijke mogen dus gewoon in dit topic gezet worden.

    Verder wil ik jullie ook nog eens wijzen op onze bemiddelaars. Zij zijn er niet voor niets. Als je problemen hebt met moderators of users, dan kun je altijd naar hen stappen. Ze zijn te vertrouwen en willen niets liever dan de relatie dus users of de relatie tussen moderators en users versterken.

    Hopelijk is zo alles een beetje duidelijk en again: vragen in dit topic alsjeblieft!

    De Moderators

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 aug 2010 - 13:35 ]

    Ik weet iets! Nu kunnen jullie massaal mij aanbidden.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    APettyfer schreef:
    (...)
    But ik zeg niet dat ze geen 'straf' verdienen, maar voor eeuwig en altijd is overdreven en hebben jullie het recht niet toe vind ik


    Daar ben ik het mee eens.
    Ik bedoel, ik heb ook al een paar keer een ban gehad, maar toch, permanent is wel overdreven. In plaats van dat ze nou 2 of 3 maanden doen, ik bedoel come on, dat is ook vet lang.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Armani schreef:
    Waarom zou Quizlet dood zijn zonder hun? Het is niet dat de wereld vergaat omdat ze geband zijn.. En, voor zover ik kan lezen, hebben ze het zelf gezocht. Plus, dat, als jullie elkaar toch zo goed kennen, jullie elkaars msn, facebook, netlog, weetikveelwat wel hebben. Dus jullie kunnen elkaar toch spreken. En als jullie tegen de regels zijn, en Quizlet dood vinden, waarom maak je hier dan nog een scène? Vertrek dan gewoon? Het heeft geen nut om kwaad te zijn op de mod's, die gewoon hun werk doen om de site fijn te houden voor iedereen. Niet enkel voor een paar vriendinnen, die elkaar niet kunnen missen. En, ik ken hier het fijne niet van, enkel wat ik hier heb gelezen. Maar volgens mij hebben ze het ergens wel verdiend.. Don't shoot me now..
    En dit verdient een applaus.
    Dankjewel.


    Life is hard and then we die

    Hush schreef:
    Ik weet iets! Nu kunnen jullie massaal mij aanbidden.


    vertel.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het erg jammer dat Rose en Torrresss niet meer terug komen, maar wat kunnen wij er aan doen? Het oordeel is al gevallen en kan dus niet meer worden teruggedraaid. Hoe je het ook draait of keert, Rose en Torrresss zullen niet meer op Quilzlet kunnen komen -niet op hun eigen profiel tenminste-. Hoe hard je ook smeekt, het maakt niks meer uit. Wat gebeurd is, is gebeurd.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    millenium schreef:
    (...)

    vertel.

    Ze bedoeld denk ik dat iedereen haar nu moet aanbidden.


    Keep on smiling

    Paperweight schreef:
    (...)
    Ze bedoeld denk ik dat iedereen haar nu moet aanbidden.


    oh, -schaamt zich- grapje natuurlijk _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    millenium schreef:
    (...)

    vertel.

    Dat was mijn idee.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Weet je dat Rose zich nu gewoon doodlacht ommdat hier zoveel ruzie wordt gemaakt XD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Rose heeft de laatste dagen hier wel voor veel ophef gezorgd, maar ze zat hier al langer, en daarvoor deed ze toch niets mis?
    Dat jullie haar nu een permanente ban geven komt een beetje over alsof jullie wanhopig graag van haar af wouden.


    effort never betrays you

    Caelum schreef:
    Weet je dat Rose zich nu gewoon doodlacht ommdat hier zoveel ruzie wordt gemaakt XD
    Dat verbaast me niets :)


    Life is hard and then we die

    Lipsy schreef:
    Rose heeft de laatste dagen hier wel voor veel ophef gezorgd, maar ze zat hier al langer, en daarvoor deed ze toch niets mis?
    Dat jullie haar nu een permanente ban geven komt een beetje over alsof jullie wanhopig graag van haar af wouden.

    Ik snap het nog steeds niet, wat heeft ze allemaal gedaan dan?


    .

    Hush schreef:
    Ik weet iets! Nu kunnen jullie massaal mij aanbidden.


    Nee dat gaan ze al bij mij doen.:9~


    Smiling but close to tears.

    Hush schreef:
    Ik weet iets! Nu kunnen jullie massaal mij aanbidden.

    Eh, nee


    The soul needs autumn.

    Ik moet wat van Rose zeggen tegen PUKKELxDING:

    Rose zegt; ik weet wat je daar mee bedoelt maar nee, niet drm. ik vidn gwn grappig dat mensen me missen. nu voel ik me geliefd


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it