• Een jongen die ik heel leuk vond, S (hij heeft een vriendin), zou morgen eigenlijk van vakantie terug komen maar hij was vandaag al terug. Dus dat smst hij, wij even over een weer gesmt, komt hij daarna op msn.

    Vorige week dinsdag is er wat voorgevallen tussen ons. Dus ik zeg op msn dat wij moeten praten. Zegt hij ja. Nou dus wij praten komt het er opuit dat het voor hem niks betekende, dat ik een tof meisje ben, maar daar blijft het bij, dat het nooit had moeten gebeuren, dat hij er spijt van had en dat hij gelukkig is met mijn vriendin, waar hij voordat hij op vakantie ging nietzo gelukkig mee was, volgens hem zelf.

    Dus ik voelde me best wel kut en gebruikt eigenlijk. Nou we zijn gewoon vrienden, maar behoefte om af te spreken heb ik eigenlijk nietzo. Ik ben veel te bang dat er weer iets gebeuren want ik geloof zijn woorden eigenlijk nietzo. Hij kan het wel makkelijk zeggen, maar hoe hij tegen me doet... En sowieso vind ik het niet eerlijk tegenover zijn vriendin.

    Nou dat was dus dat, krijg ik vanmorge ook ineens te horen dat de oude buurman van mijn moeder, die altijd op mijn moeder paste toen ze klein was binnen een jaar dood gaat. Hij is een hele goede vriend van ons en wij gaan er ook heel vaak heen! Hij heeft longkanker en er is niks meer aan te doen, want als ze hem een chemokuur geven of bestralen gaan zijn nieren kapot (hij is nier patient). Dus ze hebben hem opgegeven, nou je kunt me opvegen nu.

    :'(


    -

    Wat erg ö
    Sterkte meid!<3


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    aahw, -knuf- Over S doe ik verder geen uitspraak meer dat weet je. Maar ik vind het wel verschrikkelijk voor je, en wat erg van die buurman! Als je me nodig hebt weet je me te vinden.

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 aug 2010 - 14:37 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja idd, arme schat

    Ik ben er voor je!

    Oh, meisje toch. Je bent hartstikke leuk en dat moet hij maar inzien, anders is hij jou gewoon niet waard.
    Heel veel sterkte
    (flower)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    appelkirst schreef:
    aahw, -knuf- Over S doe ik verder geen uitspraak meer dat weet je. Maar ik vind het wel verschrikkelijk voor je, en wat erg van die buurman! Als je me nodig hebt weet je me te vinden.

    Ik weet, dankje kirs! <3

    @ de rest ook bedankt! <3

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 aug 2010 - 14:37 ]


    -

    Thingies schreef:
    Oh, meisje toch. Je bent hartstikke leuk en dat moet hij maar inzien, anders is hij jou gewoon niet waard.
    Heel veel sterkte
    (flower)
    Hij is der sowieso niet waard :x Anouk is veel te goed en veel te lief voor hem..


    Wie du mir, so ich dir.

    appelkirst schreef:
    (...)
    Hij is der sowieso niet waard :x Anouk is veel te goed en veel te lief voor hem..

    Awhie, hoe leuk ik hem ook vind, dit vind ik een hele lieve uitspraak :x <3


    -

    Heb even overal de naam aangepast tot S, want op bepaalde plekken stond hij voluit geschreven. :Y)

    Verder weet je dat ik er voor je ben en ik ben het eens met Kirsten. Je bent te lief voor hem, hij is je niet waard...

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 14:43 ]

    Wat een klootzak. Dat hij je zo gebruikt betekent al dat hij je niet verdient! En dat van je buurman vind ik wel erg voor je. Sterkte! (flower)

    Sterkte! (flower)


    dream, dare, fly!

    dankjulliewel <3


    -

    appelkirst schreef:
    (...)
    Hij is der sowieso niet waard :x Anouk is veel te goed en veel te lief voor hem..

    eenseenseens!

    Ik ben er voor je, sterkte meis <3


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    vergeten.
    Ik ken je niet,maar je verdient beter dan een jongen die met je voeten speelt.


    everybody needs a song.

    Awhie, ik wil jullie allemaal knuffelen nu! *HUG*


    -

    Thingies schreef:
    Oh, meisje toch. Je bent hartstikke leuk en dat moet hij maar inzien, anders is hij jou gewoon niet waard.
    Heel veel sterkte
    (flower)