• waarom zou je justin bieber,tokio hotel of weet ik veel wie haten??
    dat je ze niet mag is wat anders mja kan iemand antwoord geven waarom?


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    ik kan gewoon totaal niet tegen het enorme ego van die mensen.
    ze mogen dan allemaal goede muziek maken. maar de roem stijgt altijd naar de kop.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Omdat mensen van tegenwoordig een beeldschetsen van anderen die ze niet eens kennen en die persoon dan meteen haten. Terwijl je die persoon gewoon niet aanstaat. En omdat we geen respect meer voor elkaar hebben tegenwoordig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik denk dat de meeste mensen haten gewoon gebruiken als een synoniem van heel erg niet leuk vinden , en so what iedereen heeft zen eigen mening , alleen laten sommigen het iets meer blijken dan anderen ; )


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Er is 1 "artiest" die ik echt haat. Dat is natuurlijk mede om hoe ze zich gedraagt en wat ze zegt, maar ook nadat ik haar meerdere malen heb ontmoet, helaas.

    En voor de rest is het denk ik gewoon zoals Seel zegt, mensen gebruiken het meer als een synoniem voor iemand helemaal niet leuk vinden.

    Ze gebruiken haten omdat ze die mens écht niet af kunnen. En wat die persoon ook van goed doet, blijven ze hem/haar irritant en vreselijk vinden.

    Ze gebruiken haten omdat het een sterkere betekenis heeft dan vb. een hekel hebben aan.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]