• Lysandra Allison Johnson is een meisje van 20 jaar met een speciaal verleden . Zij is namelijk The Vampire Slayer . Iemand die van jongs af aan al wordt uitverkoren om de vampieren , demonen en monsters te bestrijden . Maar op haar 16 jaar gebeurde er een tragisch ongeval en iedereen dacht dat ze dood was . Maar eigenlijk was ze gewoon mee genomen en verzorgd door een aardige vampier en Nu na 4 jaar besluit ze haar oude wachter , degene die haar opleidde , en tegelijkertijd haar oude liefde opnieuw op te zoeken . Wat als ze ziet dat haar wachter / oude liefde opeens een nieuwe uitverkorenen heeft ...



    Gezochte Rollen :
    - Aardige vampier die haar rede (jongen of meisje )
    *RoseEmJasAli
    - 3 Oude vrienden (2 meisjes & 1 jongen )
    *Toyfriend
    - 2 nieuwe vrienden (1 meisje & 1 jongen )
    *Angeliekje
    - 4 Vrienden wachter (2 meisjes & 2 jongens)
    - 2 Slechte vampieren
    - verzin zelf maar iets ;D
    *Weerwolf meisje - nakito
    Nieuwe uitverkorene - MysticFool
    Mysterieuze vampier - SixxChan
    Aardige vampieren - PixieMaura
    - Atmosphere
    Demonenjager - Amused


    Informatie :

    Volledige naam :
    Leeftijd :
    Uiterlijk : (Uitgebreide beschrijving + Foto)
    Innerlijk : (Uitgebreide beschrijving)
    hobby's :
    Likes :
    Dislikes :
    Vijand :
    Status : (Single/relatie met .../verliefd op ..)
    Extra's


    Ik kies niet de eerste , maar de beste !

    Attentie ! Het zijn geen moderne twilight vampieren , maar ouderwetste buffy the vampire slayer vampieren !

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 17:44 ]


    You make my life perfect ! <3

    yeah love this hou van buffy mag ik de nieuwe uitverkorne zijn?
    of anders nieuwe vriendin
    Volledige naam : Michelle Charlotte Milana McKnight
    Leeftijd : 18
    Uiterlijk : kijk foto's verschillen kan je kiezen foto 1
    foto 2
    Innerlijk : michelle is een echte doorzetter en nergens bang voor ze houd van kickboxen en vechten, verder kan ze echt heel lief zijn en probeert haar vrienden altijd te helpen.
    hobby's : kickboxen, dansen, avonturen opzoeken
    Likes : vechten, dansen, shoppen, flirten
    Dislikes : gemene mensen
    Vijand : -
    Status : single
    Extra's:
    wil je laten weten of ie goed is en als ie online staat ik wil best nog wat veranderen
    xx

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 18:38 ]


    Be yourself, before you forget who that is.

    Zelf verzonnen rol: weerwolf meisje
    (mag het als je de rol goed vind wel zo´n weerwolf als in twilight zijn?? (A))

    Volledige naam: Clair anna Jones
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Lang bruin haar, bruine ogen. Ze is erg lang 1,80.
    http://assets.lexposure.net/photos/images/News/L/80895/the_update_preview/Lookbook-008.jpg?1242719553
    uiterlijk als wolf:
    http://www.wallpapers10.net/wp-content/uploads/2009/12/Gray_Wolf.jpg
    Innerlijk: Erg lief en aardig meisje, alleen vaak net iets te druk > hyperheid. Ze is erg eigenwijs, en word snel boos als je haar geen gelijk geeft. Ook is ze een enorme flap uit, eerst doen en dan pas denken. Maar in stres situaties is zij juist degene die het hoofd cool houd en snel iets kan oplossen. Ook is ze erg slim, maar door haar hyperheid valt dat niet altijd op. Ze kan wel heel goed geheimen bewaren en je kunt haar volledig vertrouwen. Ook is ze heel nieuwsgierig, en wil graag nieuwe dingen ontdekken. Ook houd ze van spanning en avontuur, als er een tijd niks gebeurd, word ze rusteloos en gaat ze haar vrienden irriteren en soms rare gevaarlijke dingen doen. Ze heeft dus echt een hekel aan saaie dingen, ze kan ook geen moment stil zitten.
    hobby's: hardlopen, grappen uithalen met anderen, piano spelen.
    Likes: Haar pc, haar vrienden.
    Dislikes: mensen die zeggen dat ze ongelijk heeft.
    Vijand: Vampieren
    Status: Single
    Extra's: ik hoop dat deze rol mag (A)(A)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 23:07 ]


    When you believe your dreams come true

    Rol; Oude vriendin
    Volledige naam : Ellie Samantha Coopers
    Leeftijd : 17
    Uiterlijk : Ellie heeft mooi donkerbruin haar en groene ogen. Ze is 1m76 en heeft een bleke huid.
    Innerlijk : Ellie is een meisje met zelfvertrouwen. Ze weet dat iedereen haar mooi vindt en daarom is ze zo zelfverzekerd. Ellie is heel slim, grappig, behulpzaam en lief. Ze heeft veel gevoel voor humor en maakt dan ook veel grapjes. Haar vrienden vinden het ook dan moeilijk om serieus te zijn bij haar, want Ellie is de clown van de groep. Maar soms kan ze ook jaloers en zeer koppig zijn, maar alleen als ze haar zin niet krijgt. Ellie is nooit snel boos, als ze boos wordt dan is er altijd een geldige reden. Haar grootste droom is ooit in een groot avontuur te belanden, met actie en spanning. Ze is nergens bang voor, want ze is goed in gevechtsporten. Vrienden beschrijven haar als 'gek', omdat ze veel grapjes uithaalt met de leerkrachten. Haar vrienden weten altijd dat ze op Ellie kunnen rekenen, ze is dan heel betrouwbaar en staat altijd klaar voor haar vrienden.
    hobby's : Fluit spelen en judo.
    Likes : Gevechtsporten, shoppen en haar vrienden.
    Dislikes : Onverzorgde mensen.
    Vijand : Weerwolven (?)
    Status : Single
    Extra's: Ellie heeft drie oudere broers.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 11:21 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Zelfverzonnen rol: de mysterieuze vampier die maar blijf te voorschijn komen op momenten dat lysandra in nood is of zich eenzaam voelt. Anders wil ik wel een oude vriendin zijn(die moet dan wel een vamp zijn. )
    Volledige naam : Sayo Misarei. Gaat nu vaak door het leven als Frosten
    Leeftijd : 19 (vamp jaren 79)
    Uiterlijk : (Uitgebreide beschrijving + Foto) ze heeft een onopvallend uiterlijk maar heeft een uitstraling die er voor zorgt dat mensen blijven kijken. Ze heeft zwart lang golvend haar dat ze vaak los of in een slordig knotje heeft. Ze is oorspronklijk afkomstig uit japan en dat is te zien aan haar kleine bruine ogen die altijd kil naar je kijke ze is slank en 1.70m http://www.google.nl/m/search?site=images&source=mog&hl=nl&gl=nl&client=safari&q=asian%20girl#i=21
    Innerlijk : (Uitgebreide beschrijving) ze is stil en spreekt alleen als het hoognodig is. Ze is ongelovelijk sterk zowel fysiek en mentaal (ze is in staat om mensen mentaal kapot te maken) ze heeft het feit dat ze een vampier is nog niet 100% geacepteerd. Ze probeert zo min mogelijk slachttoffers te maken. Ze denkt veel en is enorm slim haar wijsheid komt vaak ten goede uit als ze in de problemen zit. Ze heeft sarcastische humor en oogt heel zelfverzekerd al heeft ze nog wel eens de neiging om even zielig alleen in een hoekje te gaan zitten. Ook heeft ze een heele eigen uitgesprokken mening en kan ze best mopperen als het niet goed gaat.
    hobby's : ze houd van lezen en sudoku iets wat ze het liefst doet ze heeft daarom altijd zo n boekje mee. Ze vecht ook graag nog op de japanse stijl
    Likes : sudoku. Japan. Spelende kinderen.
    Dislikes : Junkie's(die smaken niet) en galgje(stom spel)
    Vijand : de nieuwe wachter. Omdat hij in haar ogen geen verschil ziet tussen de vampieren die goed zijn of slecht.
    Status : is weduwe 60 jaren geleden werd ze uitgehuwelijkt aan eem oude rijke
    man die al snel stierf waarna het meisje tijdens een bezoek van zijn graf een vampier werd.
    Extra's : Eza heeft nooit echt vrienden. En de reden dat ze Lysandra komt bezoeken/helpen komt omdat ze een conectie voelt met haar.

    Xx ik hoop dat je er wat aan hebt ;)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 11:31 ]


    You can't really turn a girl into a woman, when she is with him<3

    Hey, ik wil wel graag een nieuwe vriendin zijn of een aardige vampier, da zou wel cool zijn ^^.

    Volledige naam : Maura "Pixie" (Katherine Moon) Glayes

    Leeftijd : In het echt (spijtig genoeg): 14 Voor vampier: Bijna 16 :D (In vampierjaren al bijna een eeuw ;) )

    Uiterlijk : Ik heb halflang, bruinblond haar dat bijna 10 centimeter onder mijn brede schouders valt. Ik heb nogal lichte lippen die een zacht U-tje vormen in het midden van mijn bovenlip en bijna altijd zitten te lachen, hoe serieus ik ook probeer te kijken. Ik heb rechte, gebrokenwitte tanden die duidelijk door een buigel zijn rechtgezet. Ik heb gigantische groene ogen met bruin in, waardoor niemand weet welk kleur het echt is. Het verandert ook een beetje naargelang het licht. Mijn gezicht is nogal wit en heb bijna geen puisten ( en als ik eens puistjes heb dan is dat meestal rond mijn neus.) Ik ben klein, ietsje groter dan 1 meter 57. Mijn schoenmaat is denk ik een 35 of zo, maar maak je geen zorgen, ik kan nog steeds springen als de beste ;). Als voor vormpjes, ik heb er niet zo veel, maar ik ben er nog steeds redelijk trots op (ik vind het beter dan die fakes die alles laten vergroten om aandacht te krijgen, iedereen is mooi zoals ze is). Ik ben dun, té dun eigenlijk, je kan rond mijn pols als je ook maar je pink en je duim aan elkaar linkt, en zelfs dan heb je plaats over. Ik vind het stom, want het is ook 1 van de redenen dat ik niet zo groot kan worden. Mijn gezichtje is een beetje een ronde vorm en mijn buikje is (denk ik) veel te dun (dat zeggen anderen toch). Voor de rest kan ik niet veel zeggen. Ik heb nogal een hele grote piepstem en spreek een beetje nasaal. (Foto op mijn profiel en voor mijn naam als ik dit post, denk ik)

    Innerlijk : Ik ben heel aardig, dat zeggen anderen toch, en hyperactief (dat geef ik eerlijk toe ;) ). Ik kan nogal kinderachtig zijn wanneer ik oneerlijk behandeld wordt of niet krijg wat ik wil. Ik kan er niet tegen als mensen boos op me zijn of op iemand anders. Ik probeer zoveel mogelijk te helpen wanneer ik kan en heb graag dat ik eerlijk behandeld wordt. Ik heb nogal veel last van meningsswings, soms wil ik als een kind behandelt worden, zodat ik niet verwacht word om me als een volwassene te gedragen, en soms wil ik als een volwassene behandelt worden, zodat mensen weten dat ik goed voor mezelf kan zorgen en dat ik uit mag gaan. Ik ben veel te enthousiast als het op boeken of films of ook maar iets leuks aankomt. Ik kan echt serieus zijn, maar dan moet je me wel uitwijzen dat je serieus wil zijn, anders maak ik toch maar laffe mopjes. Ik heb niets tegen mensen die anders zijn, maar wel iets tegen mensen die daar wel iets tegen hebben. Ik ben nogal verlegen als het op volwassenen aankomt, maar als ik mensen van mijn leeftijd of ietsje ouder tegenkom, dan loop ik er direct naartoe en begroet ik hun. Ik kan er niet tegen als iemand alleen zit, dus ik probeer met ze te praten en ze in de groep te mengen, om te zien of ze zich daar niet beter voelen. Ik wordt nogal snel verdrietig als iemand me verraadt of me pest. Ik kan er gewoon niet tegen. Ik begrijp niet hoe ik me in sommige situaties moet gedragen. Ik durf veel, maar soms is hetgene wat ik durf te doen gewoon fout. Ik ben een afschuwelijke flirter en kan er niet echt tegen als iemand zich hetzelfde gedraagt als ik of iets gelijkaardig heeft als ik… Ik wil ik zijn en wil niet dat iemand anders dat is. Ik geloof niet in jezelf inhouden voor anderen of wat dan ook. Maar dat komt ook soms slecht uit. Ik maak van kennissen al gauw vrienden, hoewel sommigen mij gewoon kennen als “het meisje waar ze ooit eens mee gebabbeld hebben”. Ik ben ook nogal een depri meisje als ik alleen ben, ook al zou je dat niet zeggen moest je me zien lopen over straat. Ik wil geen lief en heb er geen nodig, hoe vaak mensen het me ook aanraden. Dat is het zo een beetje denk ik….

    hobby's : Muurklimmen, lezen, zingen, gek doen, met vriendinnen babbelen, lachen, muziek luisteren, dromen, DRAMALES!!!…

    Likes : Vriendinnen, rood, paars, blauw, boeken, dromen, Robert Pattinson, Twilight, Justin Bieber, Tokio Hotel, films, gekke dingen, dingen die anders zijn, alternative stuff, Engels, mijn school, dramales…

    Dislikes : roze, fakes, players, sletten, bedriegers, leugenaars, mensen zonder respect voor mensen die “anders zijn”, pestkoppen, tranen, techno, electro en al die gecomputereerde crapmuziek…

    Vijand : Alle sletten en players en respectlozen van de wereld.

    Status : Single, always been, always will.

    Extra's: Ik kan mijn vingers naar achter buigen in een perfecte 90° hoek en nog zo’n rare trucjes met mijn armen. Ik vind dat ik redelijk goed kan zingen… Ik kan mijn tong 2 keer omdraaien en heb de grootste lach die je waarschijnlijk ooit zult zien :D

    WOW! Da was veel typen! Ik denk dat ik typarm ga hebbe, lol :D


    Dreams are the first step to reality.

    Aardige Vampier.
    Volledige naam : Marlies Anne Paige.
    Leeftijd : 17
    Uiterlijk : (Uitgebreide beschrijving + Foto): Blond geverft haar, wat bruin is van zichzelf, donkerbruine ogen. klik
    Innerlijk : (Uitgebreide beschrijving): Malies is een vriendelijk en stil persoon, die alles overheeft voor haar vrienden. Ze is erg gevoelig, en raakt snel gekwetst, daarom sluit ze zich vaak af van soortgenoten. Als er iemand hulp nodig heeft, komt ze toch snel om te helpen, omdat ze het niet kan laten.
    hobby's : Sporten, Dieren, Muziek.
    Likes : Bovenstaande.
    Dislikes : Mensen die zich voordoen als iemand anders om leuk gevonden te worden.
    Vijand : None.
    Status : (Single/relatie met .../verliefd op ..): Single, of verliefd op..(verzin zelf ;D)
    Extra's: lalala.

    Rol; vampier die haar redde
    Volledige naam : Alexa Sam Miller
    Leeftijd : 18
    Uiterlijk : Lang bruin haar, rond de 1m 65, slank, is geboren in Amerika rond 1897, is vampier geworden in Amerika in 1914 + http://blogs.sundaymercury.net/anorak-city/2010/03/exclusive-narnia-star-joins-bi.html , Anna Popplewell.
    Innerlijk : verstandig, niet op haar mondje gevallen. probeert altijd 2 keer na te denken voor ze iets zegt, maar het lukt niet echt. zou snel vrienden kunnen maken, maar alleen die die ze echt vertrouwd, noemt ze haar vrienden
    hobby's : piano en gitaar spelen. boeken lezen...
    Likes : rennen, jagen op dieren
    Dislikes : jagen op mensen, leugenaars
    Vijand : Luke Wollaston
    Status : Single, wacht op haar ware liefde
    Extra's : ze heeft de gave om anderen hun gave voor een bepaalde tijd te hebben als ze zich er genoeg op concentreert. bv; ze komt een vampier tegen die gedachten kan lezen. Als ze zich genoeg concentreert op hem, dan kunnen hy en zy gedachten lezen.


    hopelijk is het goed (:


    Alexxje

    Ik zou graag de nieuwe vriendin zijn !
    Volledige naam : Angelica Lilly Eagan
    Leeftijd : 17

    Uiterlijk : (Uitgebreide beschrijving + Foto) Angelica heeft lang donkerbruin haar, en diepgroene ogen. Ze is erg slank, en altijd leuk gekleed, maar besteed desondanks amper 5 minuten voor de spiegel. Ze is 1.68m.
    Foto; http://www.22dakika.org/imaj/queennothing/evangeline-lilly-picture.jpg

    Innerlijk :(Uitgebreide beschrijving) Angelica is een heel vrolijke meid, en staat altijd open voor iets nieuws. Ze houdt wel van een beetje avontuur, en heeft een grote interesse in alle verschillende wapens die ze kan vinden. Van nature is ze erg vredelievend, maar je moet haar niet uitdagen, ze kan namelijk redelijk goed vechten én verzamelt wapens. Ze is ook altijd behulpzaam, en in haar pogingen iedereen blij te maken, vergeet ze zichzelf wel eens. Tegenover vrienden lijkt ze erg open, maar bij mensen van het andere geslacht die nét iets te dicht komen, sluit ze zich volledig af. Ze is erg bang gekwetst te worden.

    hobby's : Verzamelen van wapens (van messen tot sluipschuttersgeweren, eender wat), tekenen, en muziek luisteren. Hierbuiten is ze altijd op zoek naar een beetje avontuur.

    Likes : Wapens, muziek, vrienden, kunst, en sport.

    Dislikes : Poppetjes die bang zijn om een nagel te breken, mensen met een dikke nek of een tekort aan aandacht, en stiltes.

    Vijand : -

    Status : Single/relatie met .../verliefd op ..) Onlangs gedumpt.

    Extra's
    Angelica's moeder stierf toen ze een klein meisje (4jaar) was. Ze heeft het nooit kunnen vinden met haar vader, en haar zus Lara is altijd het engeltje in huis.
    Haar verzameling wapens verstopt ze achter een valse muur in het tuinhuis.

    Ik hoop dat het je verderhelpt, en dat ik de rol krijg !
    Indien je ergens meer informatie voor nodig hebt, mag je me altijd pb'en.

    Xx Angelica

    Rol: zelfverzonnen, de nieuwe uitverkorene
    Volledige naam : Jacy Dunn
    Leeftijd : 17
    Uiterlijk : Jacy heeft lang bruin krullend haar en heel speciale ogen. Ze heeft een licht getinte huid en ze is 1.68m groot. Ze is slank gebouwd en is gespierd. Jacy heeft achter haar oor een moedervlek in de vorm van een halve maan.
    Innerlijk : Jacy is een heel slim meisje. Ze is niet verlegen maar wel stil. Ze praat niet veel maar als ze praat komen er wijze woorden uit haar mond. Jacy had vroeger een goede vriendin maar die heeft haar laten vallen en sindsdien vertrouwt Jacy niet snel mensen.
    hobby's : Jacy houdt van lezen en piano spelen
    Likes : boeken, muziek
    Dislikes : mensen die zich beter voelen, ruzie
    Vijand : Die oude vriendin die haar heeft laten vallen
    Status : single
    Extra's: Jacy had vroeger een klein zusje, Dyani, wat vlinder betekent. Hun moeder was een indiaanse en daaraan danken ze hun namen. Jacy’s ouders denken dat ze is gestorven in een auto-ongeluk maar eigenlijk werd ze vampier. Jacy gaat vaak ’s nachts bij haar zusje op de kamer zitten en luistert dan hoe ze praat in haar slaap.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    rol: slechte vampier
    Volledige naam : Sakura raku sayo
    Leeftijd : ziet er uit als 17 maar is al zo oud dat ze het zich niet meer herrindert
    Uiterlijk : (Uitgebreide beschrijving + Foto)
    http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.puppiesandflowers.com/blogimages/08/10/HARAJUKU-GIRL1.jpg&imgrefurl=http://www.puppiesandflowers.com/%3Ftag%3Dharajuku-girls&usg=__oPmHA7-2Wd2gVXUAaJP2ZpfqIO0=&h=450&w=450&sz=45&hl=nl&start=71&sig2=RDMAwLbdkwHVlkMwleMEuA&zoom=1&tbnid=2aFRRhbAR3rYXM:&tbnh=141&tbnw=148&ei=FaYpTfneJ8brOeHAydkC&prev=/images%3Fq%3Dharajuku%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1280%26bih%3D933%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=234&oei=oaUpTbCWFsWs8QOg9pyDBw&esq=5&page=3&ndsp=33&ved=1t:429,r:10,s:71&tx=49&ty=75

    dat is haar gezicht

    http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.hji.co.uk/hjimages/images/qhs852/hji/medium/2006-curls-volume.jpg&imgrefurl=http://www.hji.co.uk/image/2006-curls-volume-qhs852.html&usg=__j8eDY4rF7LzK_lUIMstbaIPlDk4=&h=536&w=402&sz=52&hl=nl&start=0&sig2=JzZBZa3zzSJMc-PwLHqG_Q&zoom=1&tbnid=4T8HjY3tkKj69M:&tbnh=165&tbnw=123&ei=4qYpTeT9Gc2VOpaDrKEC&prev=/images%3Fq%3Dcurls%26um%3D1%26hl%3Dnl%26biw%3D1280%26bih%3D933%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=424&oei=yqYpTfWNJ8qt8gPqwcmABw&esq=5&page=1&ndsp=37&ved=1t:429,r:3,s:0&tx=95&ty=133

    maar dan met zwart haar
    ze heeft een beetje een ouderwetse kledingstijl, met jurkjes en corsetten en alles wat daarbij hoort
    Innerlijk : (Uitgebreide beschrijving) Ze kan heel lief zijn ,maar dat is echt geen reden om haar te vertrouwen. Ze kan je zo uit haar leven gooien en je nooit meer aankijken.
    Ze is heel erg schuw en verraderlijk, je moet altijd op je hoede zijn omdat ze je op het een of andere moment niet meer belangrijk kan vinden
    Ze houd er van om een sterfelijke iedere nacht bezoeken en die te terroriseren. Als een klopgeest
    Dingen omgooien,nachtmerrie`s, zeggen dat ze dingen moeten doen totdat het slachtover uit eindelijk zelfmoord pleegt

    hobby's : Viool spelen,lezen en de sterfelijke pesten
    Likes : De band Versailles ( die band maakt een soort illusie dat ze vampier zijn,daarom weet ook geen enkele fan waaraan hun bassist Yasmine You aan gestorfen is)
    Dislikes : sterfelijke en zwakke vampieren
    Vijand : de mens
    Status : (Single/relatie met .../verliefd op ..) ze is verliefd op de zanger van Versailles Kamijo
    Extra's: ze heeft een paar hersenloze vampier slaafjes die alles doen wat ze maar vraagt, in de hoop dat ze hun niet vermoord


    the greatest thing you`ll ever learn is to love and be loved in return

    Hey, Ik zou liefst gaan voor de aardige vampier :D Ik hou van vamps ;). Love you!


    Dreams are the first step to reality.