• Rose en ik gingen vandaag met nienke -Fatal- Lotte -Cuidador- & Ruben -rx3r- meeten. Het was opzich wel leuk maar Rose was moe en ik was halfverlegen, hahaha.
    Rose en ik gingen bij het perron van nienke en lotte staan wachten en toen zei ik heel droog 'oh, daar is ruben al' en dat was op het moment dat rose hem wou smsen (krul)
    Toen we met zn allen waren gingen we naar de bios en gingen we denken naar welke we zouden kunnen gaan.Toen gingen we uiteindelijk naar The karate kid. Rose ging naast ruben, daarnaast ik, daarnaast nienke en daarnaast lotte. Ik wist gewoon al dat ruben zich aan me zou gaan irriteren hahaha! Want ik zat heel de tijd 'lol, wtf, awwwwwwwh' En ik moest bijna huilen, 3x. echt erg ahahah.
    En toen gingen we na de film naar de Mac en daar waren rose en ik heel langzaam met eten en toen ik me danootje at ging iedereen me uitlachen -cry-
    En toen gingen nienke en lotte naar huis en ging ruben een kado voor rose kopen, voor der bday yay. En daarna ging hij ook naar huis en was hij vergeten mij een justinbieber knuffel te geven en rose en kusjeee ;3. Nu zitten wij bij rose thuis en eten we.

    hoe was jullie dag?(krul)(krul)

    EDIT.
    jajaja, we zaten dus in de mac jonge en ik had een shrekpoppetje en we wouden hem vermoorden maar het lukte niet. Dus werden we depressief boos en ging lotte een klachtbrief schrijven haha. En ruben werd gek van me omdat ik heel de tijd over justin bieber en negers praatte.(nerd)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2010 - 19:31 ]


    Smiling but close to tears.

    Mijn dag was weer saaai.


    ik moest weer babysitten.


    When words fails, music speaks

    hetzelfde. Ging je echt huilen O__O haha. Ik ben een dooie. Maar ik was zenuwachtig voor mijn ouders man, ik had ze niet echt verteld dat ik naar R'dam ging. (A)(A). Dus ik kom thuis -ik had mijn ma wel gsmst in de trein enz, dus ze wist het wel- en nu is alles weer goed. En ze vonden het niet eens erg dat ik was geweest, en ze vind dat ikhet vaker moet doen O__O okee leuk ;3


    SLOAN.

    En je slaat gewoon onze geniale pogingen tot mishandelen van shrek de oger oover O_o


    SLOAN.

    Vermoeiend, 'k heb moeten werken. Moest al om 5 uur uit mijn bed ._.

    Sowieso dat ik op zo'n momenten ook verlegen zou zijn :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Cuidador schreef:
    En je slaat gewoon onze geniale pogingen tot mishandelen van shrek de oger oover O_o


    Oh ja sorrrry, ik zal het erbij zetten haha (nerd)
    &&& ja ik moest bijna echt huilen, 1x maar, maar dat komt omdat jaden zon schatje is en hij werd in elkaar geslagen -cry-


    Smiling but close to tears.

    Meh, ik vond die chinese jongetjes ook leuk hoor (nerd)


    SLOAN.

    -wilde daar zijn (huil)-


    Hope goes lost but never dies.

    ik ben jarig vandaag !
    en heb een navelpiercing laten zetten :Y)


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    ik ben jarig vandaag !
    en heb een navelpiercing laten zetten :Y)


    ohhh, leuk!:9~:9~


    Smiling but close to tears.