• Open ik er nog een.

    Where we belong.
    -Aantal waar ik nog niet over uit ben- Zussen van de Chase Familie, gaan met z'n alle naar Hogwarts. De meiden verschillen niet veel van elkaar, maar ze delen één ding. Hun liefde vinden op deze nieuwe school, ze moeten voor hun achttiende uitgehuwelijkt zijn volgens de wetten van hun familie. het zijn heksen van een meiden, ze zijn erger dan iemand ze kan verwachten maar ze moeten iemand voor zichzelf vinden.
    'it's not because you're charming but i have to marry you'


    rollen
    Zussen, ongeveer 5
    Verzin zelf een rol.



    Bezet.
    Desolate Als Lily Chase.
    Luxuria Als Victoria chase.
    Fabregas Als Rosalie Chase.
    De rest verzin ik zelf, sorry voor de mensen die geen rol hebben maar die rollen spraken me niet aan.
    Misschien kan je zelf nog een rol verzinnen?





    Lijstje
    Rol;
    Naam;
    leeftijd;
    uiterlijk;
    karakter;
    Afdeling;
    wie als crush;
    extra;
    titel;
    melden;

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 15:54 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam; Rosalie Chase
    leeftijd; Zestien
    uiterlijk; Rosie!
    karakter; Rosalie is een echt giechelbeest, ze houdt van lachen, plezier maken en lekker luid gillen, zingen en roepen. Ze zet de leerlingenkamer van Ravenclaw altijd op zijn kop en ze organiseerd vaak feestjes tussen de drie afdelingen Hufflepuf, Gryffindor en Ravenclaw. Ze heeft een grote mond en -in tegenstelling tot andere Ravenclawers- gaat ze graag in tegen leerkrachten en houdt ze er kostelijk van om Snape op zijn zenuwen te werken. Zo tovert ze graag roze pruiken op Snapes hoofd tijdens het avondeten. Als Rose zich verveelt gaat ze vaak naar het kantoor van professor Perkamentus, ze is één van de weinige die het wachtwoord naar zijn kantoor weet en ze is altijd welkom bij hem. Haar glimlach en goed humeur zijn moeilijk weg te slaan en vooral zeer aanstekelijk. Ze vertelt altijd droge moppen waardoor iedereen altijd kapot gaat van het lachen. Ondanks het feit dat Rosalie een grote en luide mond heeft is ze zeer betrouwbaar met geheimen. Ze heeft een goed luisterend oor, geeft altijd de juiste raad en zou om half één 's nachts opstaan om naar je problemen te luisteren.
    Afdeling; Ravenclaw
    wie als crush; Fred Weasley
    extra; Rosalie zit bij de sterkere van de zusjes. Ze is een ongeregistreerde Faunaat, haar vorm is een sneeuwluipaard en 's nachts glipt ze uit het kasteel om als Faunaat door het Verboden Bos te lopen. Haar patronus is een gevleugeld paard.
    titel; Ik denk
    melden; Ja

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 20:17 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol; Zus
    Naam; Demy Chase
    leeftijd; 14
    uiterlijk; - Heb Je al -
    karakter; Sluw,Slim,Gemeen, Als ze iets wil bereiken gaat ze er 100 procent voor.
    Afdeling; Zwadderich
    wie als crush; George Weasley
    extra; Demy zit als enige van de familie in Zwadderich en ze de EX van Draco Malfoy maar Draco Mlafoy is nogsteeds verliefd op haar en hij stalkt haar een beejte zegmaar. Demy is zelf zo verliefd op George Weasley dat ze Rozen en brieven naar hem stuurt
    titel; We Are Family
    melden; Ja heel graag


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Rol; Zus
    Naam; Alyssa Chase
    leeftijd; 16
    Uiterlijk; Klik
    karakter; Alyssa is een lief en sociaal meisje, die erg intilligent is. Ze gaat om met de populaire kinderen, en ook al zit ze in Ravenklauw, ze gaat toch het meest om met het zwerkbalteam van Zwadderich. Meestal pesten hun andere kinderen, maar Alyssa doet er nooit aan mee.
    Afdeling; Ravenklauw
    wie als crush; Jay Dixon
    Extra; Alyssa heeft een hekel aan Zwerkbal, omdat het een gevaarlijke sport is. Ze heeft verder altijd een edelsteen bij haar, omdat ze denkt dat dat haar geluk brengt.
    Titel; 'It's not because you're charming but I have to marry you'
    Melden; Alleen het 1ste deel;)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 14:57 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    infoo komt eraan :D

    Rol; zusje!!!
    Naam; Ilse Rosa Chase
    leeftijd; 15
    uiterlijk; klik Lange blonde haren, grootte groene ogen, een slank postuur en ongeveer 1.72M lang
    karakter; Ilse is spontaan, en zeker niet op haar mondje gevallen. Ze is erg zorgzaam en je kunt haar goed in vertrouwen nemen. maar als je ruzie met haar zoekt, dan héb je ook ruzie. Ze komt altijd voor haar zussen op, als je problemen zoekt met een van haar zussen, heb je meteen problemen met haar. De liefste in de les is ze zeker niet, aangezien ze vaak spijbelt en niet naar de leraren luisterd.
    Afdeling; Zwadderich
    wie als crush; Draco
    extra; brengt zichzelf altijd in de problemen.
    titel; 'it's not because you're charming but i have to marry you'
    melden; jaaa :D

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 13:38 ]

    Rol; Een zus.
    Naam; Lily Chase
    Leeftijd; 17
    Uiterlijk; Klikkos.
    Karakter; Lily is bitchy toe naar nieuwe mensen, maar voor haar vrienden en familie een schat. Ze is ontzettend grappig en zit vol zelfspot. Wel is ze bang voor nieuwe dingen, maar toch ook erg nieuwsgierig. Lily is niet slim, hoe hard ze haar best ook doet, ze kan nauwelijks iets onthouden. Ze is doodsbang voor Sneep.
    Afdeling; Griffoendor
    Wie als crush; Draco. -lekker als je in griffoendor zit-
    Extra; Ehm, ik weet zo niets.(':
    Titel; Geen idee.:'D
    melden; Msn hè.<3


    everything, in time

    Mag ik een jongensrol verzinnen waar Alyssa dan verliefd op word?

    Rol; Jongen van Ravenklauw waar Alyssa later verliefd op word :'D
    Naam; Jay Dixon
    Leeftijd; 16 jaar
    Uiterlijk; Klik
    Karakter; Jay is een lieve jongen, die erg grappig is. Hij behoort tot de populaire kinderen, en is echt met iedereen bevriend. Er is bijna niemand die hem niet mag. Hij is erg goed in bijna alle vakken en hij is drijver in het zwerkbalteam van Ravenklauw. Aleen kan Jay soms nogal sarcsatisch uit de hoek komen..
    Afdeling; Ravenklauw
    wie als crush; Alyssa Chase
    Extra; Niemand weet dat Jay stiekem gitaar speelt als hij alleen is.
    Titel; 'It's not because you're charming but I have to marry you'
    Melden; Zoals ik al zei, alleen het 1ste deel :'D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ga lekker nog een zus maken ;D

    Rol; Zus
    Naam; Victoria Chase
    leeftijd; 16 jaar
    uiterlijk; Vic
    karakter; Lief en aardig maar kan niet tegen verlies en doet liever niks aan lichamelijke opvoeding. Gedwongen doet ze dat 1x per week. Ze is slim maar niet te slim en het maakt haar niet uit wat mensen denken. Ze volgt de mode wel maar koopt meestal niks omdat ze zich vaak zorgen maakt over haar financïele status. Ze is heel zeker van zichzelf en houdt van muziek. Ze heeft talent voor de piano. Ze heeft een eigen wil en probeert alles te krijgen. Meestal is ze sluw en ze heeft een koud masker. Waardoor veel van Zwadderich haar leuk vinden. But, she doesn't care.
    Afdeling; Zwadderich
    wie als crush; Cedric Diggory (Hij is niet dood ;D)
    extra; Zij probeert Draco te koppelen aan haar zussen maar Draco likes her.
    titel; Don't know. ;D
    melden; Yes ;D


    Not all those who wander are lost.

    Luxuria schreef:
    Ik ga lekker nog een zus maken ;D

    Rol; Zus
    Naam; Victoria Chase
    leeftijd; 16 jaar
    uiterlijk; Vic
    karakter; Lief en aardig maar kan niet tegen verlies en doet liever niks aan lichamelijke opvoeding. Gedwongen doet ze dat 1x per week. Ze is slim maar niet te slim en het maakt haar niet uit wat mensen denken. Ze volgt de mode wel maar koopt meestal niks omdat ze zich vaak zorgen maakt over haar financïele status. Ze is heel zeker van zichzelf en houdt van muziek. Ze heeft talent voor de piano. Ze heeft een eigen wil en probeert alles te krijgen. Meestal is ze sluw en ze heeft een koud masker. Waardoor veel van Zwadderich haar leuk vinden. But, she doesn't care.
    Afdeling; Zwadderich
    wie als crush; Cedric Diggory (Hij is niet dood ;D)
    extra; Zij probeert Draco te koppelen aan haar zussen maar Draco likes her.
    titel; Don't know. ;D
    melden; Yes ;D


    NOOH, dat mag niet! Want, als ik de rol heb, wil ík draco! Je mag hem niet afpakken! Als ik de rol heb, nogmaals, anders mag dat wel.:Y)


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    NOOH, dat mag niet! Want, als ik de rol heb, wil ík draco! Je mag hem niet afpakken! Als ik de rol heb, nogmaals, anders mag dat wel.:Y)


    Ik vind hem ook niet leuk, ik koppel hem juist wel aan jou :Y)
    Tenminste, als we beide rollen krijgen (nerd)


    Not all those who wander are lost.